donderdag 21 november 2013

Veel liefs


Een uitdaging ga ik graag aan, zo ook voor mijn lieve vriendin die jarig werd...
Wilde eens heel iets anders en als je deze kaart ziet zie je mijn vriendin haar stijltje erdoor heen geweven met een sprankeltje Aniet....ze vond hem prachtig.........missie geslaagd!



De Bloem stempel is van Unique en hoe bijzonder want er zijn ook embellishments bloem leverbaar waar je dus op stempeld....ja bijzonder geheel krijg je dan hoor. Ik vind dit Unique fraai bedacht, en ging ermee aan de slag.
Inkleuren met mijn distress inktjes en wat glim poedertjes en...genieten maar.

Craft Emotions Kraft....gecombineerd met het Fluweel van Doe@Ding.....hummmm...
Veel liefs is natuurlijk van Different Colors en gestempeld met Cup O Joe schaduw inkt van Hero Arts.Tagje van de Sizzix, onmisbaar leuk model.
Gewaxed touw vlammend bruin, zo mooi zo speciaal......

Een  parel in het bloemen hart....hoe mooi hoe genieten.......

De vlindertjes zijn bestempeld met Versamark en bestrooit met mijn embossingpoedertje....
Deze is me mooi en dan zo samen met het vlopje van Marianne Design...tja dit was genieten om te maken voor haar.....



22 opmerkingen:

Anoniem zei

Haha, ik was jarig Jetje.
Dinnetje, ik ben super, super blij met jouw kaartje.
Echt mijn stijl. Missie is gelukt.
XXX Hetty

Ink before you think 😀 zei

Wat heb je datw eer prachtig gedaan Anita. Helemaal super.
Gr Lilian

Anneke zei

Een prachtige kaart. Die zou ik best op mijn verjaardag willen ontvangen. Echt heel mooi.
Groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Marian zei

Wat een prachtige kaart. Heel mooi
Groetjes

Anita Meijer zei

Het is weer een prachtexemplaar je kaartje naamgenoot, ik vind hem supermooi.
Liefs van Anita

ursula Uphof zei

Anita, dat is een prach van een kaart. Ek vind hem geweldig mooi. Groetjes, Ursula

Alina zei

heel erg mooi, Anita!!!!

Ellen zei

Hij is weer schitterend Anita!
Liefs Ellen

Thea zei

Wow Anita, hoe mooi heb je dit weer gemaakt. Een schitterende bloem en zo mooi met het embossingpoeder. Wat kun je hier toch mooi resultaat mee bereiken.

Liefs Thea

Josje zei

Super kaart!!!

Erica ♥ zei

Wat is het weer een plaatje, zo
mooi en liefffff ☺
Liefss Erica ☼

lenywim35 zei

Weer echt Anita-schitterend, hoor. Pracht bloem. gr leny w

Wil Frutsel zei

Super mooi kaartje, was je vriendin vast heel blij mee. liefs Wilma

Terry zei

Ohhh Anietje wat een geweldige bloem zeg en wat een geweldig kadootje, zo wil je elke dag wel jarig zijn toch....wat een geweldige creatie meis je dinneke zal er wel heeeeeeeeeeel blij mee zijn en terecht woww xxxx Terry

Joke zei

Het is een heel leuk ideetje Anita met die rondjes en dan de achtergrond erbij

anita01 zei

Jeh dinnetje heeft bovenaan haar reactie kunnen plaatsen, dubbel leuk hoor....thanks!

En wat een super leuke reacties allemaal, ik bloos ervan want het is te gek leuk. Hier en op FB, in de mailbox jemig....gaaf hoor.

Vandaag weer druk met mijn kerstkaarten bezig geweest, en neem enkele mee naar de workshop...die zijn zo mooi gelukt, jummie...Heb je nu zin om ook te *spelen met inkt* meld je via Doe@Ding dan snel aan voor 30 nov er zijn 3 extra plekjes !!!!!

maria's knutselplezier zei

Weer een prachtige creatie Anita, ik heb direct mijn bestelling geplaatst voor de bloem , zoooo mooi!!! Bedankt voor de inspiratie, bij jou is het altijd genieten!!!


Groetjes en een fijn weekend!!

Maria

Elfjesdroom zei

Via facebook naar je blog, het lijkt wel een speurtocht met een schattig kaartje als beloning, Hij is weer toppie Aniet.
Lieve groet Elvira

José zei

Nou Aniet, je vriendinnetje is er zo blij mee, daar doe je het voor hè. Ik zit hier ook mee te genieten hoor, zo super mooi weer, prachtige stempel van Unique en weer zo lekker met de poedertjes gewerk, de warme sfeer straalt er weer vanaf.
Lieve groetjes uit Amsterdam

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Hij is idd erg mooi geworden. Ik hou wel van zulke kaarten.

Groetjes Ida

Henriette zei

oowowoowoow wat is deze mooi! liefs Henriette xxx

manon's kaartenhoekje zei

prachtiggggggg

groetjes manon