donderdag 7 november 2013

Liefde kun je niet verspillen


We hebben de vorige workshop met intens veel plezier gedaan en hierbij het andere project wat als voorbeeld en inspiratie bron diende....Dit keer *Heerlijkheden* met kleuren!
En dat was me kicken....Heerlijke technieken en schitterende kleuren kwamen voorbij.


Het lijkt een gewone kaart maar als je hem opent dan krijg je een explosie aan leuks om je *oren*.
Bloemen:
Distress Inkt
Stempel voor de achtergrond.
Hero Arts : Friend Definition .



Ook de enorm leuke Aardbeitjes en bramen mochten niet ontbreken....tuurlijk van Sizzix.
De Embossing Enamel van Stampendous maakt een toefje slagroom hi,hi,..nog lekkerder toch!


De Sizzix heeft enorm veel leuks, hierbij de Celebrate Set gebruikt....dat maakt van iedere kaart toch een feest. De Vlinders is een heerlijke techniek met stempels van Penny Black.


In de pakketten zit altijd lekker veel zo ook de schitterende Fabulous Phlox van Memorybox mocht niet ontbreken....och echt te leuke bloem die ik nog erg vaak gebruik op mijn kaarten.
En het mooie takje is van MFT Leaf Filled Flourish alleen de kleinere maat !


De basis is de Pop 'n Cuts ook van de Sizzix en hierbij een heerlijke embossing folder gebruikt voor net een leuk effect. UTEE, Glossy Accents....we hebben veel gebruikt en het was me heerlijk tot de Candy's aan toe. Dat is het hart van de bloem die echt een blik vanger is in het geheel.


Ja ook de achterkant is geheel in de inkt gezet en we maakte het af met dit lieve stempeltje van Unique:
Especially for you. Het maakt je kaart toch helemaal af als je hem in een ronding opbrengt.
Mallen gebruikt van TCW en dan heerlijk blenden .


Sympathy Bug's van Whimsy Stamp's.....voor mij de liefste stempel die een speciaal plekje heeft in mijn hart.
Hieronder de beide projectjes kijk en geniet mee.....
Natuurlijk zitten we nu in een heerlijk project met de workshop en er zijn nog 2 plekjes extra gecreƫerd dus heb je zin meld je dan aan via Doe@Ding.....of voor 2014 want ja , ja we gaan gewoon heerlijk door met....
*SPELEN MET INKT*.



28 opmerkingen:

Janette van Otterlo zei

Ik vind ze weer helemaal geweldig!!
Grtz Janette

Sandra zei

Wauwwwww Anita waanzinnig mooi zijn ze !

Rema designs zei

Wauw wat een prachtige kleuren superkaart

Conny zei

Wowwwwwwwwwwwwwwwwww
Wowwwwwwwwww
Wowwwwwwwwww en nog meer
Wowwwwwwwwww
Xxxxxxxxxxxx Conny

Bernadet zei

Wowww Aniet, wat fantastisch mooi!!
Mooie kleurtjes ook

Lia zei

Geweldige kaart en was blij deze te mogen maken.
Groetjes Lia xxxx

Ditta zei

Mooi mooi mooi!!! We komen er aan..... nog even wachten!!
Liefs en dikke knuf, Ditta

lenywim35 zei

Mooie kaart met spetterende tekst. En een waarheid als een stal vol koeien !!!!
Niets is belangrijkers dan liefde. Van en voor wie dan ook.
gr leny w

Miranda zei

Heerlijke kleuren explosie Aniet, zulke mooie projektjes van jouw hand en inderdaad niets belangrijker dan liefde! dikke X Miranda

Unknown zei

Ohh wat zijn ze weer schitterend Anita, prachtig van kleuren daar wordt je vrolijk van super.


Lieve groetjes Suze xx

Dora zei

prachtige creaties...geweldig gespeeld met inkt!

crealinedance zei

Hoi hoi ze zijn weer heel mooi geworden.gr.Nel

anita01 zei

Wat een super leuke reacties zeg, toch nog druk op blog....Op Fb loopt het op dit moment echt enorm op en bloos wat af...geweldig hoe leuk jullie te lezen, dank je wel hoor.

Slaap lekkers voor zo...

Anneke zei

Ziet er geweldig uit. groetjes Anneke.
www.annekescardart.blogspot.com

Joke zei

So he wat een vrolijke kaart

maria's knutselplezier zei

Prachtig weer Anita, wat een kunstwerkje weer, mooie kleurencombinatie, prachtige technieken,elk detail zooooomooi!!! SUPER!!!!

Groetjes
Maria

Henriƫtte zei

Wat een schitterende kaarten. Wat kan jij toveren met stempelafdrukjes en kleuren zeg!

groetjes Henriƫtte

Josje zei

Hoi Anita ik heb even wat meesterwerkjes van je gemist maar je hebt weer pracht creatie 's gemaakt

Antoinette Voorn zei

Ohhhhhhhhhhhh... wat hou ik hier toch weer van!!! Wat gaaf en alles op je kaart vooral de achtergrond echt super mooi!

Unknown zei

Prachtige warme kleuren. Mooi om te ontvangen.

Groetjes Marlies

Anoniem zei

Oh my goodness, absolutely amazing card Anita! It must have taken you so long to make but worth it, fabulous!

Vicki x

Erica ♥ zei

Wat een schitterende kaart, en te
gekke mooie kleuren, ik zit weer
met veel bewondering naar je
prachtwerk te kijken !
Nog een gezellig (knutsel) weekend ☺
Liefs van Erica ☼

House of Seasons zei

Hallo Anita,
Wat gezellig dat je gisteren de hele dag op visite bent geweest bij mij!
Bedankt voor je leuke enthousiaste reakties! Je bent van harte welkom om eens in het ECHT te komen hoor!
Ben wel nieuwsgierig door wie je op mijn winkel/blog gewezen werd.....
Liefs
LIa

Wil Frutsel zei

Hoi Anita leuk dat je een reactie op mijn blog hebt gezet. Ik heb hier eens rondgekeken, en zie dat jij echt professioneel bezig bent. Prachtig, kijk bij jou ook mijn ogen uit. liefs Wilma

Henriette zei

ik ben ff gewoon stil..wat mooi!! liefs Henriette xxx

Gery zei

Anita, wat laat je hier een fantastische kaart zien.
Zo'n kaart bekijk je keer op keer en dan zie je ook iedere keer nog weer wat anders. Wat heb je er een prachtig werkstuk van gemaakt!
Echt SUPER en alle complimenten voor je fraaie werk.
Groetjes Gery

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wauw geweldige kaart ik vind de kleuren geweldig passen goed bij elkaar super!

Groetjes Ida

manon's kaartenhoekje zei

super kaart

groetjes manon