donderdag 14 november 2013

IK VIND JE LIEF....


Heb een serie gemaakt van 3.
beetje anders dan anders en och ik hou ervan een uitdaging met mezelf.
Het was zo leuk om te doen, kijk mee en hoe anders als anders deze Herfstachtige  kaartjes.


Maat 15/11 cm en ben heerlijk aan de slag gegaan met de Leaf Flourisch Small van Dylusion.
Ben gek op dit soort mallen en heb er in de loop der tijd al aardig wat van en ze zijn geweldig in gebruik met inkt, poeders, lijm, kraaltjes, glimeffect, markers en ga zo nog maar even door....


IK VIND JE LIEF......Zag deze stempel bij Doe@Ding die trouwens de gehele serie heeft van Different Colors en tja die kan je toch niet laten liggen...vele techniekjes en steeds net even anders gebruikt.
Ook het koord anders gebonden bij de kaartjes deze 16/7.5 cm kaart met zijn ragfijne blad, lieve bloem, vlindertje en stoere metaal hoek zijn te vinden bij het tingelwinkeltje de hobbykaart van Adrie. 


Klein dapper en fijn 11/11 cm mijn geliefde maatjes kaart voor vele gelegenheden en hier weer varenblad geblend van TCW...wat spettertjes op het fluweelpapier aangebracht en gebruik gemaakt van de Framelits van Sizzix, och die zijn zo veelzijdig dus in mijn straatje. Het is koud guur en nat buiten dus ik blijf bij de warme kachel en ga eens stoeien met de gave winterse versie voor 6 dec......want dan is er weer iets speciaals te doen bij.....de mooiste winkel op hobbygebied DOE@DING.



26 opmerkingen:

Dili's Creaties zei

wat een lief kaartje heb je weer gemaakt

ik zie morgen heb er zin in

liefs Dili

Yvonne zei

Héél mooi Anita! Prachtige kaarten!
Groetjes van Yvon

Erica ♥ zei

Mooi hoor, je eigen uitdaging, maar
wel echt met een schitterend
resultaat !
Gezellige donderdag ☺
Liefs van Erica ☼

anita01 zei

Hoe leuk, dus jullie zijn het met mijn uitdaging eens, best gelukt toch hi,hi, Bedankt voor de heerlijke reacties en Dili hoe leuk we zien elkaar morgen weer en gaan genieten van de workshop *spelen met inkt* zin in hoor xxx

Antoinette Voorn zei

Ohhhh super mooi en heb er voor de rest gewoonweg geen woorden voor! Geweldig!!!

anita01 zei

Hoe geweldig leuk jullie reacties, dus gelukt dit stijltje....dat maakt het nog leuker om anders dan anders te bedenken, bedankt en ga verder met de sneeuwstorm word ook leuk.

Inge zei

Ook dezen zien er schitterend uit! Heerlijk om te zien. Bedankt voor het delen!

lenywim35 zei

Mooie kaartje Anita en die stempel vind ik ook LIEF !
dat fijne blad is ook fijn om mee tewerken. gr leny w

Bernadet zei

oooow wat is dit toch weer mooi Aniet!!
Echt top gedaan meis!

Elfjesdroom zei

Wat een juweeltjes weer, Aniet. Een genot om naar te kijken.....
Liefs Elvira

corryskaart zei

hoi anita
ziet er geweldig mooi uit deze drie creatie's, mijn petje af voor je prachtige werk
groetjes,corry

corryskaart zei

hoi anita
ziet er geweldig mooi uit deze drie creatie's, mijn petje af voor je prachtige werk
groetjes,corry

corryskaart zei

hoi anita
ziet er geweldig mooi uit deze drie creatie's, mijn petje af voor je prachtige werk
groetjes,corry

anita01 zei

Och wat zijn jullie reacties weer hart verwarmend zeg, dank jullie welletjes hoor.

crealinedance zei

Hoi hoi Wel heel wat anders maar mooi.Ga je nog naar Rijswijk.Gr.Nel

anita01 zei

Hai Nel,

Het was ook erg leuk om eens het roer om te gooien met mijn inktjes en leuks wat al even in mijn la lag...

En helaas denk het niet dat ik naar Rijswijk kom het is wel gezellig maar best vermoeiend hoor....

Wens je enorm veel plezier en groetjes daar he...hoor wel hoe het was.

Lia zei

Schitterend!!
groetjes Lia

Marian zei

Wat zijn ze mooi en prachtig hoe je de bladeren hebt gemaakt
Knap hoor! Groetjes

diana68 zei

onwijs mooie kaartjes Aniet....die bladeren zijn echt cool zo ;)

diaan x

Adrie zei

Hai Aniet
Dat ik ze super vind wist je al.Lief dat je een link hebt geplaatst.
De rest schrijf ik in de mail die er zo aankomt.
Lieve groetjes Adrie

Elizabeth zei

Schitterende kaarten!! Ziet er toppie uit.

Creatieve handgemaakte kaarten zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt, leuke effecten erg leuk gedaan!

Groetjes Ida

maria's knutselplezier zei

Wat prachtig en origineel Anita, dit is helemaal mijn ding , het ziet er gewoon schitterend uit!!!

Groetjes
Maria

Joke zei

Is volgens mij niet jou stijl maar ik vind ze toch geweldig
Helemaal mijn ding

anita01 zei

Ik vind jullie reacties echt te leuk, dank jullie nogmaals hoor.

Ook de nieuwe volgers reageren enorm leuk, of hier of/en in de mailbox.

Ik vind het juist leuk om veelzijdig te zijn en bedenk steeds weer een nieuwe uitdaging, ideetjes genoeg en als het maar met papier en inkt met stempeltjes is ben ik helemaal gelukkig hoor.

Nu al druk voor 6 dec, kerst...het lukt me geweldig en ik geniet voor de volle 100% heerlijk! Fijne dag/avond met warme sfeer groetjes van Aniet.

manon's kaartenhoekje zei

ohhh wauwww wat zijn ze weer prachtig

groetjes manon