woensdag 10 juli 2013

Workshop *HEERLIJKHEDEN* 2012-2013


Afgelopen zaterdag was de aller laatste workshop *HEERLIJKHEDEN* bij Doe@Ding.
Wat een razend succes hebben we weer gehad zeg, niet te geloven zo gaaf!
Vele hebben zich weer aan de gedekte tafel gemeld en wat hebben we heerlijk *gespeeld* met stempels en inkt....vond het weer geweldig leuk om te mogen doen in de mooie zaak in Spijkenisse.

Zoals afgesproken met de dames en heren mogen jullie nu je eigen project op je blog showen hoor, en enorm bedankt voor jullie geduld. Zo bleef het voor iedereen toch een verrassing.
En laat hieronder even horen dat je erbij was.......dan kom ik graag bij jullie nogmaals genieten okee?

Nu over naar een van de voorbeelden....de heerlijke zomerse kleuren van geel naar rood en hoe mooi kan dat zijn. Vele techniekjes, leuke weetjes en tips liepen door elkaar heen dit keer en wat spetterde de kleuren je beeldscherm af he, whahahah heerlijk!


Voor mij een hele bijzondere stempel die nu heel Nederland wel in huis heeft, want de Sympathy Bugs van Whimsy Stamps werd te gek verkocht, en zeg nu eerlijk het is toch een schatje.
Op aquarel ingekleurd met markers voor de een iets eenvoudig gehouden en bij de volgende workshopper werd er veel tijd en aandacht aan geschonken...en ze werden zo mooi echt geweldig leuk om te zien bij iedereen.Poeders, Dabberen een nieuw werkwoord maar ook UTEE werd weer gebruik in combinatie met stukjes mica....en een hele andere kijk met embossing folders van de Sizzix....hoe kicken toch net even z'n weetje hoe het ook anders kan!


Ook ik vind jullie geweldig, echt heb met volle teugen van jullie genoten en zo ook van een ieders eind product.....wat een bjoeties kwamen er deze maanden voorbij, echt te gek!


Het was een feest....en zo enorm anders dan anders....en dat maakte het wel heel leuk, geen pastels ala Anita maar echt knallen, blenden, testen en anders doen dan de vorige keer met toch een terug komertje, het blenden en te gekke nieuwe stempels van Stampendous, Hero Arts, Penny Black, Bo Bunny.....vele stempels zijn weer door jullie gebruikt en hoe.....wauw!
Maar de pop up's vlogen weer om je oren met de schitterende mal van de Sizzix echt wauw!
Zijn weer besteld hoor lieve mensen bij Doe@Ding, maar heb je toch nog vraagjes mag en kan dat altijd nog hoor.


Ik sluit mijn Heerlijkheden hierbij af....en ben al even bezig me voor te bereiden voor de nieuwe workshop die 5 oktober gaat beginnen..... A STAR IS BORN....Aanmelden kan natuurlijk al dmv een mailtje HIER te plaatsen. Er zijn al div datums maar de aanmeldingen gaan snel dus wees er op tijd bij voor een gezellig plekje aan de gedekte tafel.
Wens iedereen een heerlijke zomer en graag tot de volgende keer.


30 opmerkingen:

Ankie vd Polder zei

Ohhh, wat mooi en wat een geweldige kleuren! Groetjes, Ankie

Welkom bij Happy Stamper zei

heel mooi kaartje zeg, hij is super
lieve groetje angelique

Amanda zei

Weer een schatje en mooie kleuren Aniet.

liefs Amanda

diana68 zei

Wat een heerlijk zomers kaartje Aniet...toppp

diaan x

jolanda zei

heel mooi lief kaartje

gré zei

het was heel erg leuk en gezellig zaterdag anita
heb ook heel veel van je geleerd
heb mijn kaartje nog niet in elkaar gezet sorry maar dat heb je met continu werk maar het komt wel

lieve groetjes gré

Sarah - Crea S zei

Weer een prachtig kaartje Anita! Met heerlijke kleuren! Super!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Lia zei

Prachtige creatie, helaas zijn workshops voor mij veel te intensief, lukt mij niet, althans niet een hele dag,
groetjes Lia

Momo zei

Dear Anita,

Wow, your card is gorgeous!

I would like to invite you to join my new Challenge 'My TOP 1 of the month'.

To participate all you need is your favorite post of the month BEFORE the current challenge in the Favorite Art Gallery to link and then still have to insert the button under the linked post as a reference for Challenge Participation.

Please also add the Challenge button in your sidebar and link these to Stempelgaudi.
Many thanks.

Now I am very curious to read or may heartily welcome you as a participant in my new challenge from you. Until maybe soon

many greetings
Moni

to participate info =
click here
to 'TOP 1' have the same blog =
click here

Gerrie's kaarten zei

Hallo Anita
Prachtige kaart met mooie kleuren
Ik heb nu ook de vlinder pop-up kaart gemaakt.
Groetjes Gerrie

Anita Meijer zei

Wauw, wauw, wauw naamgenootje wat is dit weer helemaal super, een genot voor het oog. Schitterend.
Liefs van Anita

Tineke zei

Wow ziet er weer superleuk uit Aniet, de kleuren spatten hier gewoon van het scherm af!

Liefs Tineke

anita01 zei

Vind de reacties net zo *zonnig* als de workshop kaart, dank jullie hartelijk allemaal. En TUURLIJK is het lieve bugs stempeltje nog te koop bij Marlous van Doe@Ding, maar wees er snel bij want dit keer is op=op....

jolanda zei

Gewéldig!!!! Supermooi dat oranje overlopend in geel... ik hoop nog eens te zien hoe je dat nou precies doet hoor. ;-)
groetjes, Jolanda

Antoinette Voorn zei

Wauw wat een beauty heb je gemaakt, ik vind hem helemaal geweldig, hij is zoooo gaaf!

Gr Antoinette

José zei

Natuurlijk is het weer genieten van de mooie kaarten die je hier geplaatst hebt, prachtig die zonnige geel,oranje rode tinten en dat stempeltje blijft een liefie, vind het leuk om te zien in wat voor andere achtergronden je haar ook plaatst, ze blijft een blikvanger!
Liefs uit Zwitserland

Unknown zei

ohhhh deez is echt te mooooooooi! haha super Aniet en ook zulke prachtige kleuren gewoon helemaal mooooooooooi! xxx Dia

Miranda Slagboom-de Groot zei

Mijn kaartje is ook af en komt snel op mijn blog.
Groetjes Miranda

Lenie Hempen zei

Wat een prachtig mooi kaartje Anita.
Echt schitterend.
Hele mooie kleurtjes heb Je gebruikt.
Heb een heel fijn weekend.

Gr Leny Hempen

Josje zei

Heel mooi in het geel en oranje

Angelique zei

Wat is het weer een prachtige kaart Anita.
Heel mooi gemaakt.

Veel Liefs Angelique

Richtsje zei

Goh Anita, ik zit hier te genieten van al die "heerlijkheden" die zo prachtig tot hun recht op jouw schitterende creatie komen!! Een beauty onder de beauty's, helemaal geweldig gemaakt!!!

Groetjes Richtje

ZieZo Knutsels zei

Oh Wauw!!! wat een geweldig mooi blog met prachtige creaties! wij zijn gelijk volger geworden :)
Lieve groetjes, het ZieZo Design Team

manon's kaartenhoekje zei

schitternd anita wat een mooie kaart heb je weer gemaakt...

groetjes manon

Yvonne zei

Schitterende kaart Anita, Ik heb erg genoten van de workshop en moet mijn kaart ook snel eens af gaan maken. Nu heb ik mooi het voorbeeld op je blog staan!!
liefs en tot de volgende workshop, heb me alweer aangemeld.
Yvonne

anita01 zei

Hoe geweldig leuk, alle reacties zijn weer gelezen en tja dat maakt het toch enorm genieten hoor, dank jullie hartelijk voor de leuke woorden en mailtjes. Ook ik kijk alweer uit naar oktober, dan beginnen de nieuwste workshop's dus heb je ook z'n zin om eens lekker uit je stempel-dak te gaan meld je dan aan bij Doe@Ding en kijk even welke dag het jou uitkomt. Nu nog plekjes over dus jullie maken allemaal nog kans , het gaat al snel hoor.....wie weet tot dan,

Warme groetjes en ik kijk alweer naar jullie uit,

Anita.

Momo zei

Hey Anita,
ik ben blij met uw kaarten. Alle meesterwerken en mooi!
Dus, een betoverende aanblik. Ik kan niet lovend genoeg ...
bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.
Ik ben blij dat je het leuk hier. Voor uw drukke schema Ik wens u veel succes. Als je tijd hebt, zou hier weer verblijven. Ik kijk uit naar uw bezoek.
Tot dan, al het beste.
Warme groetjes uit Duitsland
Moni

Yvonne zei

Heel mooi Anita. Je maakt super kaarten.
Je hebt er een nieuwe volger bij.

Groetjes,
Yvonne.

Anja H. zei

Hoi Aniet,

Ik vond het weer geweldig om mee te doen! Wat een gaaf project. Heerlijk zonnige kleurtjes, en zoveel leuke stempeltechnieken in één kaart... Ik heb weer veel geleerd en ontzettend genoten!

Liefs,
Anja. x x x

Made by Mirjam! zei

Hoi Anita,
Even een reactie op deze hele mooi kaart, prachtig!!! Bedankt voor al het moois op je site.... in het najaar hebben we al ingeschreven op je workshop, we kijken er nu al naar uit....
groetjes,
Sylvia