vrijdag 5 juli 2013

Helder en Simpel


Op het Summerevent had ik een echte simpele kaart gestempeld  ala Anita.
Hij werd enorm bewonderd, en tja dan komen toch de vragen hoe ik dit heb gemaakt.
De Silhouttes serie flowers 1 van NOOR 6410/0048 is dan ook enorm geschikt.


Heb gestempeld op 2 soorten karton, en je merkt gelijk het verschil en de verschillende uitstraling, daar hou ik toch zo van he...ook weer ton sur ton gewerkt met de mooie Hero Arts Schaduw inkt die zich perfect leent voor dit stempel klusje. En hoe leuk de achtergrond teksten, ja ja zo kan het natuurlijk ook met een klein tekstje en je stempel liniaal.


En tja de Noor vlinder blijft favoriet, 6003/0023
Ik heb de kaart hier en daar wat bewerkt met de geweldig mooie lijn aan poeders, mica en glas glitteres van Stampendous 


14 opmerkingen:

maria's knutselplezier zei

PRACHTIG Anita!!!

Groetjes
Maria

Unknown zei

Wat een mooie kaart zeg super groetjes,

Rianne

Jolanda zei

moooooiiii:0)
grtz Jolanda

Lia zei

Super mooi is je kaart weer, moet toch ook eens aan de schaduw inkt zie ik,
groetjes Lia

Antoinette Voorn zei

Het geheel past ook weer super bijelkaar en je stempels zijn zo mooi!

Gr ANtoinette

bolletjelucky.blogspot.com zei

Het is inderdaad een beauty Anita,lieve groetjes Miranda

Amanda zei

Erg mooi en heerlijk dat paars.

liefs Amanda

Marian zei

Je kaart is prachtig en mooi de kleur die je hebt gebruikt.
Groetjes

crealinedance zei

Hoi hoi Dat is een mooie hoor.Gr.Nel

José zei

Heel mooi Anita, ik heb haar even in m'n te doe mapje gezet :)
Groetjes van José

manon's kaartenhoekje zei

wauww wat een gave kaart anita

groetjes manon

Tineke zei

Wauw wat weer een bjoetie Anita, gave kleuren en oh zo mooi gemaakt!

Liefs Tineke

Anja v K@@rten zei

Super mooi!!Een feestje om naar te kijken!
Groetjes, Anja

cornelie zei

Wat is ie mooi!!!! Hoezo simpel:):):) Groetjes, Cornelie