maandag 1 juli 2013

nagenieten...


Wat hebben we genoten van het Summerevent 2013.

Mocht weer veel laten zien en ik had dit keer extra veel mooi's bij me.

 Let op de schitterende momentjes op het project van STAMPENDOUS.

Ben enorm groot fan zoals jullie nu wel weten van POP-UP en tja dan is de inkopper snel gemaakt met deze schitterende Butterfly mal van de Sizzix. Tijdelijk even uitgevlogen maar weer besteld whahahah...
Ook de rand is er natuurlijk een van de Sizzix, mooie combinatie vond ik ☺


En op dit moment is dit mijn lievelingetje....een stempeltje van Whimsy stamps en heet Sympathy Bug's die we inkleuren bi de workshop *heerlijkheden*
Gedaan met de distress markers. Ja ja ik heb een mooie papiertje gebruikt en heb de inkleur samen laten vloeien tot een mooi geheel.  Tekstje en bloemetje 6002/0156  is natuurlijk een Noortje he dames en heren. Gestanst uit Mulberry (handgeschept papier )van Marianne Design. 


En tja als jullie goed kijken heb ik de schitterende juwelen laten neerdalen op deze kaart.
Stampendous heeft hele mooie poedertjes en kit's om je kaart helemaal *af* te maken en dat liet ik maar wat graag zien  bij Doe@Ding in de winkel. 


Kom een beetje dichterbij.....of klik op deze foto, dan zie je en het gave stempeltje, de Stampendous poeders  maar ook de schitterende nieuwe Noor mal 6002/0258 die echt een bjoetie in zijn soort is, zo mooi!

Natuurlijk nog lang niet uit gevlinderd, ik ben er gek op zoals jullie weten en tja een zomer zonder vlinders bestaat niet dus zeg ik tot snel, bij deel 2 van deze heerlijke mal.
En klink je nu op de gekleurde woorden, dan link je gelijk door naar Doe@Ding, de mooiste hobbyzaak van      de gehele wereld whahahah toch?

Warme zomer groetjes,
Anita

13 opmerkingen:

José zei

Wat fijn dat je weer genoten hebt Aniet, nou ik geniet hier ook van al het moois wat je weer gemaakt hebt, je weet gewoon niet waar je kijken moet, mooie kleuren, lief plaatje, prachtige vlinders en natuurlijk al die technieken die je gebruikt hebt, toppie hoor!
Liefs van José

Antoinette Voorn zei

Dit is zeker nageniten en die kaart is zo fantastisch echt top! Tis daar gewoon een snoepwinel van Sjakie en de Chocoladefabriek hihihih

Gr Antoinette

Jane zei

Good morning Anita, I have used google translate and it works really well. Great to see you here with your wonderful work. Frantage is on my wish list, it looks such fun to use. This little bug card is just gorgeous...blue is my favourite colourway and your colours are wonderful. Happy Tuesday x

Gerrie's kaarten zei

Hallo Anita
Ik heb je kaart zaterdag mogen bewonderen.
Ben er ook helemaal weg van
En vond fijn de uitleg de je geven heb
Zelf zo als ik tegen je gezegd heb ben ik ook een grote sizzix fan
Fijne dag
Groetjes Gerrie

anita01 zei

Dank jullie hartelijk de berichtjes zijn weer te leuk. Kreeg al aardig wat mail, maar de butterfly is weer besteld bij Doe@Ding, reserveren is mogelijk bij Doe@Ding dan heb je zekerheid. Kost 14.95. Fijne dag allemaal met zonnegroetjes,
Anita

Unknown zei

Hoi anita,
Ben het helemaal met je eens over het leukste winkeltje van de wereld.
Ik vind je kaart echt prachtig de vlinder staat ook op mijn verlanglijstje.

Groetjes,

Rianne

Anka_Hanka zei

Lovelly card, beautiful colurs and stamp

Anoniem zei

Ha Anita, wat een prachtige creatie
is dit weer,echt super hoor !!!
Weer een mooi voorbeeld om met de
mal te maken ,dank je wel.
Groetjes Jannie

Richtsje zei

Overal is te lezen hoe geweldig iedereen het Summerevent heeft gevonden, bezoekers, medewerkers, allemaal zijn ze zo enthousiast...ik weet niet meer bij wie ik het schreef maar het geeft toch heel veel positiviteit door, ook al was ik er zelf niet bij... Je creatie is weer zoals altijd, puur genieten van jou stijl. Prachtig mooi gedaan Anita!

Groetjes, Richtje

Moni Agila zei

Ze waren weer allemaal prachtig en het is zo geweldig om de projecten die jij maakt in het echt te kunnen zien. Die kleurencombinaties zijn zo geweldig mooi. Het leuke is ook dat je mij iedere keer weer verrast met nieuwe ideeën en tips.

anita01 zei

Heerlijk hoor al jullie complimentjes worden hier gelezen en maken de dag nog mooier als dat hij al is...bedankt allemaal hoor.

manon's kaartenhoekje zei

wat een super kaart anita, fijn dat je weer zo hebt kunnen genieten.ik wou dat ik wat van je mee had om al dat moois te kunnen maken

fijne dag

groetjes manon

Momo zei

Dear Anita!

Great - beautiful - gorgeous ... I am absolutely thrilled with your cards. You enchant me again and again new.
Thank you for your beautiful ideas and inspirations.

Have a nice day and
greetings Moni