dinsdag 16 april 2013

Nog even nagenieten van Zeist


Ik geniet nog na van Zeist met deze heerlijke tag en wat schitterende foto's .
De tag is een heerlijke veelzijdige stempel van Hero Arts Big Postcard.S5665.
Achtergrond stempel is een cling van Penny Black Sweetness en schitterend gestempeld met Hero Arts schaduw inkt Blossom.


Hier zie je de schitterende Hero Arts Starbust Lace die met Versamark is gestempeld, pearl silver EP van Ranger gesmolten met de heatgun zo speciaal en subtiel want het is transparant zilver enorm mooi je kijkt er nog een beetje doorheen en dat is weer net even anders, toch?
Vlinder is van de Penny Black clear set Social Butterfly, afgezet hier en daar met een parel en er zit z'n heerlijk kaarten steuntje achter van Tim Holtz Small Easel. Als je bij Doe@Ding in de buurt ben kan je hem daar weer bekijken, met de andere tagkaartjes.....


Kreeg van Anja wat foto's via de mail en die wil ik dolgraag nog even met jullie delen.
Ik ben hier bezig met de nipjes en dat werkt supers....Samen met de schaduw inkt heerlijk aan de demo.


Liet enorm veel zien, Diffuser, Hero Arts Schaduw inkt, ook de Cubes Packs, mooie stempels en enorm veel poedertjes oa van Stampendous.....Rondom stonden vele kaarten en projectjes van mijn hand. Kortom een heerlijke plek waar ik mijn stempelhartje kon laten spreken.


Ja hoor Anja tuurlijk laat ik ook deze foto's zien, tenslotte ben je een heerlijke fan van mijn Warme Groetjes.
En hoe trots nam je moeder de foto, echt zo leuk....zeg dan ook graag tot ziens bij een van mijn workshop dagen die er weer aan komen dus ga weer lekker verder met.....mooie technieken.

Bedankt voor al jullie leuke berichten en mailtjes, geweldig hoor.



23 opmerkingen:

Yvonne zei

Wat een leuke foto's! Je tag is werkelijk super mooi!
liefs Yvonne

Josje zei

Leuk al die foto's en wat heb je weer een geweldig mooie tag gemaakt
groetjes Josje

Riet zei

Wat een prachtige tag Anita.
Leuk die foto,s.

Liefs Riet.

crealinedance zei

Mooie tag en foto's.gr.Nel

Angelique zei

Wat een mooie tag.
Weer schitterend gemaakt.

veel liefs Angelique

diana68 zei

wat een prachtige Tag #ik hou ervan! maar ook je verslagje is super leuk om te lezen en te zien D:

ennuh ben weer aan de betere hand hoor. ze hebben geholpen!

diaan x

Henriëtte zei

Wat een prachtige tag en leuke foto's. Goed te zien dat je het heel erg naar je zin hebt gehad in Zeist.

Liefs Henriëtte

Marian zei

Wat een prachtige tag eenmotorige foto,s
Groetjes

Richtsje zei

Dat jij nog na geniet van een waar stempel-event dat kan ik me voorstellen Anita! Je tag is schitterend en de foto's laten ook zien dat je geniet!

Groetjes Richtje

Anita Meijer zei

Wauw naamgenootje wat heb je dit weer schitterend gemaakt, ik vind de kleuren helemaal schitterend, super weer. Wat een leuke foto's op de beurs.
Liefs van Anita

Joke zei

Wat een mooie tag heb je gemaakt
Mooie achtergrond met die bloem
Leuke foto's
Een dag met een gouden randje zou Marja zeggen

Unknown zei

Prachtige tag Anita en het was zeker weer genieten...leuk je foto's.


Lieve groetjes Suze

Colinda zei

Schitterend!! Wat een gave embossing poeder! Was gezellig om even een praatje met je te hebben gemaakt op de beurs! Een gezellige dag, Colinda

Dili's Creaties zei

een hele leuke tag en nog leuker vind ik de foto's


liefs Dili

Anja zei

Hoi Anita, wat leuk dat je de foto's erop gezet hebt... Wat hadden we een lol, hè! Echt een geweldige dag gehad daar.
En wat een mooie creaties weer... Die tagkaart, en die roze met de vogeltjes... Toppie hoor!

Veel liefs,
Anja.

Anja v K@@rten zei

Hoi Anita,
Een zeer geslaagde topper tag. Een leuke manier om na te genieten..... en tja, Zeist was als een propvolle snoepwinkel hi hi
Groetjes, Anja

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Dat transparant zilver is inderdaad heel mooi Anita. Zou grappig geweest zijn als ik op een van je foto's had gestaan en we elkaar niet herkend hadden. Ha..ha. Je tag is schitterend geworden. Ja Zeist was inderdaad toppie. Had ik bij Doe a ding een workshop bij je geboekt onder voorbehoud. Moest even in de agenda kijken. Heb ik een optreden met ons popkoor "Focus". Dus helaas af moeten zeggen en ik zie je een andere keer! Doeg meid Lida

Antoinette Voorn zei

Weer een super creatie en mooie details! Prachtige kaart heb je gemaakt, een toppertje.

Gr Antoinette
http://antoinettecreacards.blogspot.nl

Grenouille Greetings zei

Lots of fabulous photographs and a wonderfully stamped, inked, embossed and embellished tag! Hugs, Lesley

Femmy zei

prachtig Anita en je stond ook helemaal te stralen tussen al je mooie creaties, je glom net als de inktjes, mistjes enz. hihi
liefs Femmy

lenywim35 zei

Leuke fotoos Anita,
Onze nieuwe overbuurvrouw op de camping, wiens tent toch meer stuk was dan we konden zien . Zelfs een stang uit de caravan gerukt woont in Spijkenisse en zal me een keer richting Doe@a ding rijden. Mooie tag overigen ook met die vlinders.
groetjes leny w

manon's kaartenhoekje zei

super tag anita,

groetjes manon

Erica ♥ zei

Wat een schitterende tag heb je
gemaakt, echt super !
En wat een leuke foto's ☼

Een gezellige Koninginnedag gewenst ☺
Lieve grtjsss van Erica ¤
heidebloempjuh.blogspot.nl