woensdag 3 april 2013

LIEF met de nieuwste Don en Daisy


Wat zijn ze leuk he de Don en Daisy DDS 3330 stempels een heerlijke aanvulling om mee aan de slag te gaan.
Ingekleurd met de distress markers en bewerkt met een embos techniekje.
Hedera LR0206 Bloem LR0111-LR0248 Hartje COL3330 .
Ook heeft Marianne Design embellisments in de collectie en dit hartje is er een van de vele, zo cute.


Vind het altijd leuk om wat diepte te creëren op mijn kaartje, hij is maar klein van maat maar ook dat vind ik altijd leuk, De randen zijn bewerkt dmv blenden met distress inkt en het geeft de Papicolor hagelwit en design papier uit het blokje een warme uitstraling. 


Vind de nieuwe Collectables COL 1315 eindeloos, ze zijn er in 2 uitvoeringen deze heeft ook tapjes en kleine clear stempel woordjes die goed aansluiten bij onze Don en Daisy's.


Vind het nog steeds geweldig, Gefeliciteerd LR0220 stansen en bewerken, met inktjes en een embossing poeder, het maakt dit kaartje weer tot een feestje, toch!

Fijne lente met warme groetjes,
Anita.

31 opmerkingen:

Unknown zei

Ohh wat een schatje Anita, lieve kleurtjes en zo veel techniekjes toppie... het is een lust voor het oog.

Liefs Suze

maria's knutselplezier zei

Wat een meesterwerk weer Anita, zo mooi!!!En wat een mooie details weer , een echte Artieste ben jij!!!

Groetjes
Maria

Ankie vd Polder zei

Wat is ie schattig! Groetjes, Ankie

Henriëtte zei

Wat een bjoetie weer Anita.

Groetjes
Henriëtte

Grenouille Greetings zei

Oh this is lovely, Anita. I had no idea that you used white paper. I realised that you distressed the edges but I always thought your card was cream coloured to start with. I wish I could get such a good coverage. Love your embellishments and your prettily coloured image and all of the stamping around the edge. Hugs, Lesley

femke zei

heey anita,

het is een schattig kaartje geworden. mooie kleurencombo en gave details!!!

groetjes femke

Antoinette Voorn zei

Super mooie creatie en heel gave gedistresst!

Gr ANtoinette

jolanda zei

schitterend kaartje

Lia zei

Hij is weer schitterend Anita, een plaatje,
groetjes Lia

Dili's Creaties zei

hij is weer geweldig
Anita een kunst werk


liefs Dili

Amanda zei

wat een mooi en lief kaartje buuv.

liefs Amanda xx

Conny zei

Wat een prachtkaart!

Groetjes, Conny

Mihaela zei

So beautiful work!

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie kaart heb je weer gemaakt.Gr.Nel

Richtsje zei

Het is weer een schoonheid om naar te kijken Anita! Wat heb je er weer een schitterende creatie van gemaakt, een feest om naar te kijken!

Groetjes Richtje

Marian zei

Wat een mooie kaart weer
Groetjes

Bernadet zei

Ooooow wat is het toch weer een PLAATJE Aniet!!
Echt een schitterend geheel, mooie kleurtjes enja, Don&Daisy zijn weer een stel knapperds zo bij mekaar!!

Linda zei

Hoi Anita,

Ik zag net op Don&Daisy je hele mooie kaartje dus ik dacht dat ga ik je op je persoonlijke blog vertellen! Daar zag ik nog meer moois dus... Ik ga je volgen ;) ik vind het zo leuk dat je D&D in dat fotoframe hebt gedaan en die labels met tekst onderin zijn ook heel leuk daarbij gecombineerd!
Een toppertje dus ;) xxx linda

Anneke Keizerwaard zei

Ik zag het kaartje al op facebook, hij is meer erg mooi en ala Anita.
Groetjes,
Anneke

Riet zei

Wat is dit weer een schitterende kaart Anita.

Liefs Riet.

Anita Meijer zei

Oh dit is toch weer helemaal het einde naamgenoot, wat heb je dit weer supermooi gemaakt, echt helemaal super.
Liefs van Anita

cornelie zei

Weer een schitterend kaartje Anita!!! Groetjes, Cornelie

Johanna Visser zei

Oh Anita wat geweldig weer. Ik ben een grote fan van je en ik haal altijd super veel inspiratie uit je blog. Ben nog niet erg goed met stempelen, maar ik vind het super leuk om te doen. Even een vraagje. Is het film stripje ook van Marianne Design of van een ander merk? Alvast bedankt.
Liefs Johanna

Jacqueline zei

Ik kom van het Don&Daisy-blog hier even neuzen, want ik vind jouw kaartje zo mooi. En wat blijkt? Zie ik alleen maar van die prachtige kaarten. Mijn complimenten! Ik ben meteen volger geworden.
Groetjes, Jacqueline

Joke zei

Wat een schatje Anita

José zei

O Anietje, het is een genot voor het oog, prachtige kaart, mooie technieken,kleuren en supergaaf resultaat
Liefs van José

Laura zei

Een prachtige kaart zeg, echt heel mooi, en ook ik ben benieuwd van welk merk het filmstripje is..
groetjes Laura.

Ellen zei

Hoi Anita, ik herken je stijl onmiddelijk na het zien van die prachtige kaarten op de beurs. Leuk je even gesproken te hebben, zie je volgend jaar op zaterdag om HALF NEGEN!!!! haha!
Groetjes Ellen

rian zei

schitterende kaart ben ook benieuwd waar het stripje van is,
groetjes rian

Marianne zei

Ziet er perfect uit.
Groetjes Marianne

manon's kaartenhoekje zei

super mooi weer...

groetjes manon