maandag 8 april 2013

ART Specially Event 2013 was te gek!







Het was Puur genieten op de ART Specially beurs in Zeist.
Mocht 6/7 april een demo geven voor Doe@Ding .
Heb honderden mensen aan mijn tafel gehad en zovele bekende echt te gek!
Wil dat ook via deze weg iedereen bedanken, voor jullie komst, complimentjes, klapzoenen en super leuke verhalen, het was de toef  slagroom op mijn stempelwerk.

Op de website van Doe@Ding natuurlijk de hele serie foto's van onze eigen huisfotograaf Virginie.
We zijn weer blij met jou kiekjes van deze super gave beurs.
Marlous en Doe@Ding Team wat was het genieten he, bedankt voor de heerlijke dagen hoor!

Ook Angela en haar gehele ART Specially team bedankt, het was tot in de puntjes verzorgd en zeg met een big smile , heel graag tot volgend jaar op de mooiste stempelbeurs die Nederland rijk is!


31 opmerkingen:

Ditta zei

Fijn dat je het zo naar je zin gehad hebt!! Jammer genoeg zit deze dingen er voor mij niet meer in, de reis alleen al, en dan nog een hele beurs lopen is te vermoeiend....
Dikke knuf, Ditta

Henriëtte zei

Wat een prachtige kaarten en wat een mooi impressiefoto's van de beurs. Ik kon dit jaar helaas niet (moet soms keuzes maken) maar het kriebelt nu al om volgend jaar toch maar eens te gaan.

Liefs Henriëtte

Sientje zei

Ziet er allemaal erg gezellig uit! Hopelijk kan ik volgend jaar. Je kaartjes zien er ook weer top uit! ben eigenlijk wel heel erg nieuwsgierig naar hoe je die spetters maakt!

anita01 zei

Jammer he Ditta maar gelukkig zien we elkaar regelmatig bij Doe@Ding.

Volgend jaar echt komen, het is werkelijk te gek, zoveel mooi's onder 1 dak, niets leukers als rubber smuiven ...toch ;o)

De kaarten zijn inspiratie bronnen die horen bij de nieuwe workshop's die ik geef bij Doe@Ding, echt een gave techniek hoor.

anita01 zei

Hallo Rian,

Ook jij bedankt voor je berichtje, en de strip is helaas niet meer leverbaar maar Doe@Ding heeft wel een heel mooi alternatief, even een berichtje naar ze en ze helpen je graag verder hoor.

Johanna Visser zei

Hoi Anita,
Het was idd super de art specially. Ik vond het erg leuk om je een keer te ontmoeten. We hebben het super naar onze zin gehad. Bedankt voor alle tips en inspiratie die je ons altijd geeft.

Liefs Johanna

anita01 zei

Wat was het druk en super gezellig he, en mijn stempel ideetjes deel ik met enorm veel plezier hoor , bedankt voor je lieve complimentjes en tot de volgende keer dan hoop ik er idd weer bij te mogen zijn!

Ellie Knol zei

JAMMER dat ik niet even heb kunnen neuzen bij je... was nog wel even langs geweest, maar je was zo druk in gesprek, en mijn vrije minuutjes waren zo weinig...

Angelique zei

Wat een mooie kaart.
Het was erg gezellig gisteren in zeist en erg leuk om je weer te zien Anita en al je creaties zijn erg mooi.

Veel liefs Angelique

Lia zei

Ha Anita, het was er super gezellig en denk dat we volgend jaar weer graag langs komen.
Weer even de knip gaan vullen met euri's
Je kaartjes blijven juweeltjes. Tot gauw
Liefs Lia

crealinedance zei

Hoi hoi Mooie creatie's weer,jammer dat ik ziek ben geworden anders had ik het mooi's kunnen bewonderen.Gr.Nel

Marian zei

Wat een prachtige creaties.
Super gaaf zijn ze.
EN fijn dat je het naar het zin heb gehad
Groetjes

Unknown zei

Je kaarten zijn weer supertjes...het was weer genieten heerlijk genoten en jullie ook zo te lezen.

Lieve groetjes Suze xx

marjolein zei

Leuk je een keer "live" gesproken en gezien te hebben. Heb erg genoten van je werk.

Groet Marjolein

Margreet zei

Wat een prachtige kaarten.
Was ook een gezellige beurs.
Groetjes Margreet

Riet zei

Wat een schitterende kaarten Anita.

Liefs Riet.

Amanda zei

Heej meissie, wat was het geweldig, heb genoten op de AS, leuk je even gezien en gesproken te hebben, je had geweldig mooie kaartjes bij je.

liefs Amanda xx

Anita Meijer zei

Wat super naamgenoot dat het zo geweldig was op de beurs en dat je er zo van genoten hebt, top. Wat een supermooie kaarten laat je ons weer zien, helemaal top.
Liefs van Anita

Crealin zei

Hoi Anita,

het was zeer fijn om je in 't echt te ontmoeten. Je maakt prachtige creaties!!!

Groetjes,

Lins x

anita01 zei

Ik kreeg enorm veel lieve berichtjes in mijn mailbox en op de groepen, wil ook via deze weg jullie allemaal enorm bedanken voor de complimentjes, ik bloos nog wel even door dus hi,hi. Zou zeggen graag tot ziens bij de workshops of demodagen van Doe@Ding want ook die zijn echt geweldig hoor.

Joke zei

Wat super Anita
Waren nu 2 dagen met een gouden randje
Laat ik toch de stempel van je 2de kaart op mijn verjaardagslijstje hebben staan

anita01 zei

Hej Joke,

Nou dan heb je een heerlijke smaak hoor, ik heb het gestempeld met 3 tinten blauw op stempelkarton van Ranger echt wauw effect zo scherp;o)

Veel plezier ermee strakjes,
Aniet xxx

Antoinette Voorn zei

Wat een prachtige creaties.
Super gaaf zijn ze!!!!!

Gr Antoinette

José zei

Wat een prachtige creaties Aniet, ziet er allemaal zo mooi uit,en ook jullie stand op de beurs ziet er super(druk) uit, jammer dat ik altijd zo ver weg zit als er dit soort beurzen zijn, maar het is wel goed voor m'n knippie!
Liefs van José

Bernadet zei

wat ziet het er gezellig uit Aniet!!
En wat was het druk zeg.
Ik was in Rijswijk, was er ook druk.
Je kaartjes zijn weer prachtig!!

Je vroeg waar ik de kleine lettertjes mee plak, dat doe ik met craft tacky gleu. Daar zit een heel smal tuitmondje op, ideaal dus voor die kleine lettertjes.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Was inderdaad weer een super beurs Anita!! Wij zijn zondag geweest en voor ons was het gezellig rustig en konden zo overal kijken. Je kaartjes zijn super en deze lagen toch op de beurs. Jouw niet gezien of je moet veranderd zijn. Wel eens meer met blogmensen gehad. Gezellige hartelijke groetjes weer Lida

anita01 zei

Bloos nog heerlijk na, en geniet...van al jullie leuke reacties hoor, dank jullie welletjes enig!!!!

En Lida,

Het waren allemaal mijn Warme Groetjes, en tja daar hoor ik dan wel zelf bij natuurlijk . Heb veel techniekjes uitleg geven en hoe de Hero Arts schaduw inkt mooi werkt. Poedertjes, mallen en heel veel stempel verhalen verteld en tja idd mijn haar is eraf, stempeljaartje ouder maar de humor blijft hoor en jammer dat je me niet even aansprak, dan had je al snel gemerkt dat ik het was hoor, maar volgende keer komt het vast goed☺ Zeg tot ziens, en wie weet he Lida.

Scrap en Kaartenfun met Stampin-Up zei

Doen we Anit!!!

Gezellige groetjes Lida

Hennie Kloppenburg zei

Jammer dat ik er niet kon zijn, ziet er super gezellig uit! Leuk die kaarten!
gr.Hennie

Grenouille Greetings zei

Four BEAUTIFULLY inked and stamped cards, Anita! Looks like you had fun too! Hugs, Lesley

manon's kaartenhoekje zei

wauw wat een super creatie's heb je weer gemaakt schitterend

groetjes manon