donderdag 11 juli 2024

Kerst box

 


Op verzoek de bestempelde Kerstbox
En als ik zeg dat de kerststempel mega mooi is.... laat is deze hieronder graag zien... een A5 maat dus grote set.

Ik heb dus deze box bestempeld en in kleur gezet met veel schaduw werk en olalala dat op het mooie Kerst Cardstock en dat werkt zalig.


Hoe heerlijk hierbij de flowers uit het Soft Finish Cardstock en zo de kleuren mooi te combineren ik heb ook de Flower centers bestempeld voor nog meer diepte.... 

Onderkant box totaal bestempeld en och dat effect.... zo maak je je eigen kerstpapier op dat mooie kerst cardstock.
Het schaduwen geeft die mooie diepte...


ECD 2123 Elegant Decorative Box
ECD CS 358 Joyous Christmas 
ECD CS 359 Flower Centers -2-
ECD 2154 Florals -30-
ECD 2121 Eegant Decorative Borders
ECD CS 351 Love & Roses
ECD CO -25- Joyous Christmas
ECD 144 Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


Ik heb de zijkanten /binnenkant uiteraard ook gestempeld.... zo loopt het patroon mooi door, een vintage randje geeft voor mij de juiste uitstraling hierbij..... 
En de border rand,... gestempeld met een tekst uit de 

Combineren met al het moois van ecraftdesigns ik hou ervan.
Klik op deze link en je kan heerlijk shoppen ook als particulier.



1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Super gave creatie Anita !!
Groetjes Jannie