dinsdag 16 januari 2024

Kei gaaf




Hoe leuk om iets *Kei* gaaf's te bestempelen.....
Ik had iets nodig om op mijn werk te leggen als ik buiten aan de kleur ben en tja 1+1= genieten....
 

Keitjes ben ik gek op en er liggen er een heleboel in mijn tuin, dus mooie gladde opgezocht, schoon gesopt en goed laten drogen in de zon... ja ja deze had ik al even in *huis* dus nu leuk om te delen.
Gestempeld deze Lesia Zgharda besjes tak met VersaFine CLAIR.
En het inkleuren gaat zo fijn met mijn Inktense Potloden.


4 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Heel leuk idee de stempel op een kei Anita !
Je moet er maar op komen ,echt wat voor jou ha,ha.
Groetjes Jannie

Grietje Jansen zei

Wat leuk!!!
Ik heb afgelopen zomer ook wat stenen beschilderd, maar nooit aan een stempel gedacht, ideetje om te onthouden.
Hij is leuk geworden, en dan ook nog een leuk doel.
Veel plezier ermee.

Grietje

anita01 zei

super gezellig Jannie & Grietje om jullie berichtjes te lezen dus djw en veel stempel plezier.

Miriam's creablog zei

wat geweldig leuk je te lezen hoe je het gedaan hebt. Misschien ook eens doen, zo ja, dan zie je op FB wel hoe en wanneer . Groetjes Miriam