woensdag 3 januari 2024

Black Canvas bestempelen

 


De aller 1ste Blogpost voor 2024
Wens voor iedereen een zonnig en fantastisch -2024-
En uiteraard ook creatief en heel kleur-rijk

Begin met deze Elizabeth Craft Designs Planner.....


ECD P 018 Blank Canvas
Mijn gebruikte producten komen bij Stamps and Cards vandaan

Hij heeft een schitterend structuur en nu leek het me zo gaaf om jullie te inspireren om deze te gaan bestempelen.

Ik heb daarvoor de VersaFine CLAIR gebruikt.
Deze inkt is er in vele kleuren en hier is de kleur 
*Fallen Leaves* 
gekozen.

Een prachtige bruine kleur .
Ik heb deze inkt aan de lucht laten drogen, dit duurt wel even dus neem je tijd..... 


De stempel is van Lesia Zgharda.
Het inkleuren heb ik met mijn Inktense Potloden gedaan.
Ik heb bij deze besjes 3 kleuren blauw ingezet voor meer diepte.
En ook div kleurtjes groen, het blend met de Zig marker die echt voor het blenden is.... echt heel mooi.
Het is dan ook niet te.... nat.
Maar ook hierbij de tip geef het de tijd van drogen.


Alle zijdes van de planner heb ik bestempeld..... ook bij de ringen , leg het geheel dan op 2 planner *lege*boxen. Ertussen dan de ringen naar beneden.... zo krijg je makkelijk de mogelijkheid van stempelen.

Heel veel plezier met jou keuzen van stempelen en inkleuren,...
Want dit is me gaaf om te doen.



2 opmerkingen:

Marjolijn van Elsberg zei

Fantastisch mooi Anita, ik ga het zeker proberen.

Miranda zei

Prachtig Anita, dit is wel heel gaaf en de planner komt op mijn lijstje.....xx