dinsdag 19 september 2023

Hop wat ben je leuk....

 


De Nieuwste ECD Paper Flowers collectie en dit keer ontworpen door een pro, Angelica Turner.
Uiteraard wilde ik ook heel graag deze *Dennenappeltjes* in de collectie maar laat eerst deze variant zien,...
De Hop


ECD 2089 Pine Cones
ECD 1876 Maple Leaves
ECD 2055 Tab 4 with Tags
ECD S049 Planner Stencils -4-
ECD CS 329 All Occasion Sentiments
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


In mijn tuin groeit deze hop schitterend met volle trossen en ik laat me dan graag inspireren .
De Distress inkt is weer gecombineerd met wat Oxide inkt.
En de schitterende Planner Stencils blijven favoriet voor de achtergrond.


Zijn ze gaaf he,... 
deze Dennenappeltjes komen ook nog langs in de inkt versie en ECD Watercolors en uiteraard met de Zig Markers.
Maar wat kun je hiermee uitpakken, dat heb ik laten zien bij de demo afgelopen weekend de rose werd flink bewonderd en de Schotse ruit.... 


ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice blijft schitterend voor de Florals maar je ziet ook de Planner Tag en de blending achtergrond is schitterend. Hieronder heb ik mijn warme groet tussen de hop gezet.



2 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Mooie kaart.
Lekker frisse groene kleur.
Hop is inderdaad best mooi, maar ben er niet zo blij mee bij ons in de tuin, groeit helemaal door de hibiscus, en daar word ik niet echt blij van.
Groetjes Grietje

anita01 zei

Hai Grietje wat leuk je te lezen en ja Hop moet je flink inbinden anders neemt hij een loopje met je in de tuin,... gelukkig is deze hop erg leuk om zelf te maken van de dennenappeltjes,..