dinsdag 26 september 2023

Art Jounal in kerstsfeer

 


Hoe begin jij Anita, dus ik dacht okee ik maak een serie foto's met de stapjes hoe ik begin in mijn Art Journal voor aankomende kerst.


Men nemen het schitterende ECD C013 Rustic Winter Cardstock.
En bestempel deze met de leuke ECD CS 310 Santa Claus setje
Met de Zig Blender kleur ik met mijn Distress Inkt Seedless Preserves
de kerstballen in.... ton sur ton techniek.



Uitknippen is zo fijn met deze kleine vriend, het 
ECD  816 Fine Pointed Scissors 

ECD CS 309 All Want

Een heel leuk stempelsetje die je wilt stempelen,...ontworpen door een van de dames uit ons ECD hoe leuk is dat.


Ook dit in kleur gezet met de ZIG Blender, die is zo fijn ook met de distress inktjes.


Ik heb ze hier met mijn schaartjes uitgeknipt maar voor alle stempels is er een stans die je perfect dit werk uit handen kan nemen hoor.
ECD 2048 Och Christmas tree
De krans is hier 2 keer op elkaar gelegd voor een vol effect,..
En strakjes lekker verder ermee....fijne dag allemaal




Geen opmerkingen: