maandag 9 januari 2023

*Kiek* hoe leuk als kaart

 


Klik-Klik-Klik ze maken een foto....
Zo leuk de ECD  Planner basis ,... als kaart.... met de leukste dieren uit de collectie van Joset.
Hou van techniekjes dus hier gewerkt met Oxide & Distress Inkten van Ranger.
Stencils en poeders...en de leukste stempels als achtergrond maakt het geheel speels.
Kijk gewoon eens door de Planner Collectie heen en dan vind je de wat oudere stans sets en stempels,...
Ook te gek als patroon en achtergrond stempels.


Ik werk en in mijn ECD Planner maar ook in de kleinere vriend de ECD Sidekick.
De voorzijde heb ik leuk gecombineerd met Beaver/Bever .
Ik heb de beide : Planner onder en Sidekick boven eens op elkaar gelegd voor de maat....
En beide te verkrijgen in het moois Desert Designs.

Hier de basis die ik Bestempeld-Geblend & Bewerkt heb, ECD Stencils zijn daar enorm leuk voor.Wat ik dan zo graag doe is de kleur stelling in Ton Sur Ton.... 

Blader eens door de gaafste Planner & Sidekick collectie heen,... dan vind je ook de gave achtergrond stempels en de mooiste Stencils.


Vanaf de bovenzijde kun je zien hoe gaaf deze stans is,... hij heeft een deurtje,...

ECD P014  Planner Desert Sand
ECD PO16 Sidekick Desert Sand
ECD 1930 Suirrel
ECD 1931 Beaver


Combineren,.... en echt spelen is echt zo leuk.... ze vragen dan ook of ik al van tevoren weet wat ik ga maken, en dan heb ik al een aardige basis in mijn gedachte...Leg alles klaar ook die gave banners uit het ECD Reminscence The Book...., 
voorzie ze van een bestempeld Reinforcement -ringetje....touwtje erdoor en hup in de pocket.


Tis tie toch leuk uiteindelijk vertel ik mijn verhaal op mijn werk..... en och daar hou ik zo van.
Ben er altijd wel even mee bezig,.... maar als het projectje dan af is, geniet ik 100%.
Terug kijken is dan echt grandioos leuk.....zeker als het een dikke bundel gaat worden.

Ook de achterzijde is bewerkt..... zo leuk om te showen.


Geen opmerkingen: