dinsdag 31 januari 2023

Get Creative

 


Get Creative de nieuwe Release van Esther om van te houden, hartjes en gave teksten, tickets en ook Nederlandse teksten , ja ja love it!

Wilde jullie laten zien dat de Heart Overlay ook in de Sidekick past en 2 oudere Window Pages ingezet... kijk en laat je inspireren.


Flapjes met Tabjes en die mix van nieuwe stempelteksten, Genieten en Pieterpeuterdingen, ja op mijn lijf geschreven toch...


ECD 1966 SE-22- Window Page -1-
ECD 1967 SE-23- Window Page -2-
ECD 2009 PE -57- Heart Overlay
ECD 2008 PE-56- Tickets and Tabs
ECD CS 289 Ik ook van Jou
ECD CS 290 Mij niet Bellen
ECD CS 291 Let's Stick Together
ECD CS 292 Tickets
ECD C010 Bellrose Pink Paperpack
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* 
ECD S044 Planner Stencils


een mix aan tickets, en stempels... en geloof me als je hiermee gaat *spelen* ga je genieten want olalaaa dit is mega tof.


Mooi ook deze Bellrose Pink, gecombineerd met mijn Soft Finish Cardstock en ja dan passen de Planner Stencils ook zo mooi...
Geblend met Ranger Oxide &Distress voor een mooie combinatie.

Lips met een glansje... sluit ik deze post mee af OXOX





Geen opmerkingen: