zondag 25 april 2021

Rozen in je Art Journal TN

 


Och ik vermaak me zo enorm goed en pluk hier een roos uit de aller nieuwste stempelset   van 
Elizabeth Craft Designs

De ontwerpen zijn van de Canadese Sonia... een tattoo artiest en we zijn maar wat trots op deze stempel collectie van haar hand.....


Ik heb gestempeld op het ECD Soft Finish Cardstock *Anita Choice*
Gestanst een gave ECD TN -07- Espresso Ochre Tag uit de Art Journal collectie 
Maskeren heet deze techniek..... je stempelt de roos, en nogmaals op een maskeer papiertje, deze plakt als een post it.... die laatste knip je uit op de stempelrand. en plak je op/over de rozen stempel .
Nu leg je de rozenstempel iets meer naar rechts om een mooie afdruk te krijgen op de tag.
Ik stempel met een stempelhulp... en beïnkt nu de rozenstempel nogmaals en druk hem af.
Zo kun je ook het rozenblad stempelen en een heerlijke collage maken....
Verwijder  de maskeer rozen afdruk en bewaar hem voor hergebruik.


VersaColor by Nellie Snellen is z'n schitterende inkt...
Milieu vriendelijk een pluspunt en deze minies pakken heel makkelijk erbij.
Hierboven de groen tinten voor nog meer diepte in het blad te creëren.


De rood tinten zijn heel divers,.... bij deze VersaColor  en ze zijn schitterend vol....
Aan jullie de keuze om de mooiste kleuren uit te zoeken ...... mengen is in mijn geval zo heerlijk dat ik helemaal vergeten ben een foto van deze tinten te maken... vol passie zat ik.... 

Kortom een spettertje met mijn penseel maakt het compleet deze tag.....



1 opmerking:

Jannie den Butter zei

Wat een prachtige rozen zijn dit Anita!!!Superrrr mooi zijn ze.
Je hebt een geweldig mooie creatie
mee gemaakt. Ben er erg van ,echt top. Groetjes Jannie