dinsdag 23 maart 2021

Sidekick pret

ECD 1831 SE-9- Macrame & Page

ECD 1839 SE-17 Window Folder Set

ECD 1836 SE-14 Bonjour Fold Out

ECD Paper Flowers

ECD Reminiscence No.-1-

ECD Soft Finish Cardstock 240 gram

ECD 508 64 mm Tape

ECD 639 Warm Diamond Silk Microfine Glitter
 


Och dit was zo leuk, ik maakte vroeger al strip tekeningen en toen ik wat mooie bladen kreeg van mijn buuf dacht ik.... die ga ik eens bewerken met het gave ECD Glitter,... dit doe je op het ECD Tape.
Hieronder de stappen en omdat het glitter transparant is schijnt het door.... het effect werkelijk super leuk.... A tape op je afbeelding, B Sheet eraf en plak je overdwars op het rechter eind stuk (handvat) C Glitter eroverheen strooien D Sheet eraf, je kunt nu het be-glitterde stuk vasthouden en bewerk het andere deel met glitter E teveel met een kwast eraf F polijsten met je vinger, je duwd nu de glitter in het tape...rond draaiende beweging,... en het effect is zo gaaf.


Dan begint het inkleuren, ik heb distress inkt genomen en licht vochtig penseeltje breng je de kleur aan, niet te nat...... en dan geniet je echt..... heel bijzonder effect.
Deze ECD Glitter is zacht-heel licht en beschadigt ook geen foto's.....


Met het te gekke ECD Washi Tape bewerk ik mijn pagina's....... en let op de leuke klipjes, hierboven het kroontje.... kortom bedankt voor het kijken en reuze leuk de berichtjes te lezen, dank jullie wel.


3 opmerkingen:

JanniedenButter zei

Heel leuk gedaan Anita! het ziet er prachtig uit.
Leuk om te zien maar ik maak alleen kaarten of doosjes.
Maar toch mooi dat je dit laat zien ,anderen denk ik ook.
Groetjes Jannie

Francisca van Beek zei

Wat ziet het er weer top uit.
Erg leuk zo met die glitter.
Bedankt voor je uitleg.

anita01 zei

Dit kun je ook omzetten naar kaarten, geweldig leuk....maar snap je helemaal hoor Jannie. Bloemen erbij maakt het feest vaak compleet bij de mix aan materialen he,...

En Francisca leuk je reactie, dank je wel hoor en deze *glitter* van ECD is zo zacht en niet van glas gebruikt dus kun je ook mixen door bv pasta's en gesso's... super gaaf en heel licht spul en ...in vele kleuren verkrijgbaar.