zaterdag 15 augustus 2020

Sunshine

 

Deze wilde ik ook nog graag delen, de overheerlijke Sunshine stempel verwerkt in mijn
 Elizabeth Craft Designs TNnetje by Charlene & Ilse.
Summer Art Journals en de Specials verwerkt met leuks van de ECD SideKick stansen.
En mijn ECD Watercolors weer heerlijk laten vloeien....

Tomoe River papier, een leuk ritsel achtig papier-flinterdun en uit Japan kreeg ik van een lieve mede hobbyiste om samen te delen maakt het deze uitwerking extra leuk omdat het in haar kleurtje is....
ECD Soft Finish Cardstock combineert zalig....

Deze ECD CS 179 Journal Words Clearstamps ingezet
Ze zijn onmisbaar... en super veelzijdig in te zetten.
Hieronder zie je dat IJsjes voor Meisjes een thema is van deze dagen en het stokje heb ik bewerkt met een tekstje uit deze set.... 
Het gave ECD Art ECD C003 Summer Art is waanzinnig hierbij en maakt het geheel speels en tot de combinatie die je wil in je TNnetje...


Geen opmerkingen: