zaterdag 29 augustus 2020

Paper Flowers en Fomiran

Soms heeft een foto geen woorden nodig.....

alleen een beetje uitleg

Heb het fantastische mooi Fomiran mogen inzetten van Monique en kijk dan toch hoe mooi de Elizabeth Craft Designs *Paper Flower* stansen hun werk doen. 


Het is zo mooi dun en zo zacht dit foam.... normaal heb je met de warmte van een strijkbout genoeg om het te verwarmen en te vormen, maar ik heb het gedaan met mijn heatgun, en de toolbol die verhitte ik en zo gaf het een subtiele bolling die ik verder uitwerkte met mijn vingers....zo mooi en zo speciaal.


Zeker een aanrader om eens te proberen,...... 

ECD 1776 Florals 4

ECD 1777 Florals 5 het blad ingezet hierbij

ECD 1780 Elegant Ornament 

Worn Wood Cardstock

ECD 1781 Pizzabox


De ECD Paper Flower zijn nu verkrijgbaar bij uw favoriete hobbyzaak
En volgende week online  te vinden bij ECD EU te Zoetermeer 


Met dank aan de Foamtastische Huiskamer te Goirle

1 opmerking:

tine zei

Hoi Anita,
zo vele mooie creaties die je maakt!
heb een goede tip van je gelezen, om de bolpen, nog eens te verwarmen,
zeker eens uit proberen, later.....
fijn weekend
Tine