dinsdag 3 maart 2020

Plezieren rondom je ECD Planner

Och wat is het toch fijn, de Elizabeth Craft Designs Planner...
Al 9 ECD Planner Kleuren verder...
Okee ik vertel er heel graag over bij mijn workshops PLAN met Anita...en laat het met regelmaat ook zien hier...en zeker daar .... maar volgens mij kan ik het niet genoeg delen.... toch ?
 
Er zijn ook creatieve dames en heren die nog altijd vragen naar de mogelijkheden met en van de ECD Planner.... nou dan ga ik *los* en vertel ze dat je ook zonder de ECD stansen heerlijk aan de slag kunt en daar was dit een voorbeeld van...... die op veler verzoek ik nu even met jullie wil delen .

Papier gebruik, stempelkeuze...hoe te plaatsen en bestempelen en dan het inkleuren en verwerken.....
Het pleziert me... de ontspanning ervan maakt mij echt blij.... heerlijk muziekje, zonnetje en een te lieve hondenkop op mijn schoot..... van onze Bailey !


2 opmerkingen:

kortfonstret zei

So nice pages you make in your planners :) Wonder what you use for flower stamps, this and the yellow daffodil.
/bibbi

Unknown zei

Your Affiliate Profit Machine is waiting -

And making money with it is as easy as 1, 2, 3!

This is how it works...

STEP 1. Tell the system what affiliate products you want to promote
STEP 2. Add some push button traffic (this ONLY takes 2 minutes)
STEP 3. Watch the affiliate products system explode your list and sell your affiliate products all by itself!

So, do you want to start making money??

Click here to check it out