donderdag 21 maart 2019

Make Art by Craft Emotions


Hoe zalig het Blendable Dye Ink *Make Art* pallet van Wendy Vecchi by Ranger.
18 schitterende kleuren  die zo zacht zijn in gebruik....
Ik laat het graag zien in mijn demo's en workshops.... en de reacties zijn geweldig van de mensen!


*Craft Emotions* for the personal touch 
De groothandel die met ons meedenkt.... heeft ook deze in huis en ik speel er bijna iedere dag even mee.... want ze werken werkelijk zacht en heerlijk met z'n prachtige kleuren.....


Plus punt van deze inkt, ze blenden prachtig... vloeien heel zacht in elkaar over en.
Ze kleuren ook nog eens heel verrassend mooi in, uiteraard met mijn Nuvo penseel uit de 12 delige set..... 5-6-7 april *Stamps and Cards* Broodfabriek te Rijswijk zal deze Warme Groet te bewonderen zijn en vertel ik weer heel graag over alle ingrediënten die ik graag gebruik....
Hieronder mijn Make Art Boxje,... kleur waaiertje, foam op kleur en tooltje zodat het werken ermee nog leuker word.... Tips gaan mee en nog heel veel meer leuks....


Craft Emotions Big Nesting Die met dat leuke schulpje.... 
Ze zijn nieuw en werkelijk enorm gaaf... ook die gaan mee on tour dat snappen jullie wel toch....
En even tussen ons, Craft Emotions heeft steeds meer gave stansen dus die gaan ook mee on tour....


2 opmerkingen:

Trudy zei

Ziet er mooi en fleurig uit! Gaan die lieve beertjes stempels ook mee naar Rijswijk, die zijn echt super schattig?
groetjes en een fijne dag, Trudy

Gerlinde zei

Wat gaaf!!
En wat berg je die foampads van de blending-tool handig op!!