vrijdag 22 maart 2019

ECD Essentials Planner Demo

Actie alleen 23-03-2019 bij Stamps and Cards  !!!!

3 mallen naar keuze € 59.00 en 1 mal en 1 stempel naar keuze samen voor € 32,50. alleen op de planner 2

Morgen de Elizabeth Craft Designs Essentials Planner Demo en hier alvast wat inspiratie..... waar ik best trots op ben .... Hier krijgen jullie vast een beeld bij hoe te gek deze 2de serie van onze Esther is... Uiteraard gaan al mijn gevulde planers mee en ook persoonlijke pagina's gemaakt.... klein knipoogje naar de ECD Essentials workshop die op stapel staat..... kortom word een leuke duo demo want ik kom niet alleen,.... een bedrijf met iets heel speciaals komt ook morgen wat weer te gek combineren is bij onze planner..... dus komt het zien..... uiteraard gaan er ook wat bloemen mee en wat Warme Groetjes , ik zeg tot ziens, bij mijn gedekte tafels.... in Waddinxveen Stampsandcards van 10.00 uur t/m 14.30 uur


Geen opmerkingen: