woensdag 15 augustus 2018

Tag Book Pop Up


Een overheerlijke Pop Up uitvoering van Karen Burniston
Langzaam komen er voorbeelden en inspiratie voorbij die ik liet zien bij een van mijn workshop's
*Spelen met Inkt*


KB 1023 Tag Book Pop Up 
WRS 180017/2008 
Maar de keuze in stempels is altijd ruim.... div inkten, kleur mediums en in het pakket zitten vele soorten Cardstock.... en Aqarelpapier om eens te proeven hoe dat allemaal *smaakt*


De inzet van div Nuvo Producten van Craft Emotions in mijn workshops is altijd zo geweldig leuk
Flesjes, potjes, potloden en markers.... en poedertjes... teveel leuks by Tonic Studio.
Laat zien hoe je het inzet op je Project.... en geloof me dit is puur genieten.


Wild Rose Studio een van mijn geliefde stempels die ik al jaren mag promoten voor Craft Emotions.
Cats in the Garden is dan ook een enorm mooie set met vele mogelijkheden.


Ben je nu ook zo enorm fan van Pop Ups..... er zijn nog een paar plekjes 15 dec. bij 


Kerkweg-West 4 2742 BD te Waddinxveen
Een nieuwe hobbyzaak van Annemarie en Juan die jullie uitnodigen voor de feestelijke opening 1 september vanaf 10.00 uur tot 17.00 uur onder het genot van een hapje en een drankje...
Ik ben er uiteraard met mijn gedekte demotafel te vinden en neem enorm veel 
Warme groetjes en inspiratie mee.... ik zeg graag tot ziens in Waddinxveen.


Geen opmerkingen: