woensdag 1 augustus 2018

Be You Ti Ful


Hier de uitwerking van mijn overheerlijke projectje.... met de stempels van Carla 
Jasje van Karen Burniston Bloemen boeketten Elizabeth Craft Designs
En Wild Rose Studio Cats in the Garden werd meer dan een groot succes....
NEW.....*Spelen met Inkt* Workshops in Waddinxveen



ECD 1462 Large Flower Set
ECD 1463 Small Flower Set


Craft Emotions heeft een enorm leuke serie Handlettering stempels van Carla Kamphuis 
Ze worden altijd ruim ingezet bij mijn Workshop's *Spelen met Inkt*


Pop Ups van Karen Burniston, ze zijn de favoriet van vele....
KB 1023 Tag Book Pop Up
Workshops ermee blijven *HOT* en er komen weer nieuwe datums aan hoor dames....
Hou mijn blog en Facebook maar in de gaten... dan vertel ik er meer over.
Ze zullen bij Stamps and Cards zijn in mijn dorpje Waddinxveen.


Be You Ti Ful.... de voorzijde van dit gave Pop Up Tagbook....
We hebben 3 soorten Papier/Cardstock gebruikt.... en  meerdere kleur producten om te proeven....
Oxide Distress Inkt, Potloden en..... ze smaken beide naar meer....


Geen opmerkingen: