vrijdag 6 juli 2018

Triangel Box als toetje


Okee op verzoek het toetje van de workshop die volgende week is bij Doe@Ding.
De aller laatste van een super leuke serie...  Tuurlijk ben ik erbij,... de Doe@Ding Demodagen komen steeds dichterbij en ook daar ben ik weer heerlijk met mijn gedekte tafel met Warme Groetjes.


Heerlijke techniekjes en weetje komen voorbij...bij de workshop om daarna aan de slag te gaan met deze grote achtergrond stempel van ECD... ik kreeg wat leuke tips om hem weer net even anders te stempelen en dat werd zo te gek...dat ook dat uitgelegd gaat worden.... zo kun je hem nog leuker inzetten en inkleuren....


ECD 1503 Triangle Box
ECD CS 089 Circle Background
Ik heb voor dit boxje de 6 mm CDA genomen die pst precies
Oxide Distress Inkt gecombineerd met ZIG CCRB Markers
Het schaartje is van Tonic Studio.


De 6 mm past precies, daarom heeft Elizabeth Craft Designs vele maten DubbelzijdigeTape.
Beste kwaliteit..... en elastisch... breekt niet na verloop van tijd en ik gebruik deze altijd.


Ook hier weer het vouwbeen vanuit binnen even aanduwen, zo handig... het zit gelijk stevig vast.


Met een leuke floss , lint of elastiek... verbind je de sluiting en die is juist zo enig bij deze 
Triangle Box ... och echt favoriet bij Aniet. Italianen kunnen het wel he..... 
Nu vullen met lekkers, leuks een aandenken of juist een andere verrassing....altijd een succes z'n verrassing!


Hoop nu vele geholpen te hebben of juist op weg om bij mijn workshop lekker *los* te gaan ermee....
Het toetje van de laatste serie..... van deze workshop.




1 opmerking:

Grietje Jansen zei

Leuk doosje met inderdaad een heel leuke aparte sluiting.
Bedankt voor de uitleg.

Grietje