zondag 1 juli 2018

Dappere Dex


Mag ik jullie voorstellen aan mijn *Dappere Dex*
Die ik kreeg op de Passion for Planners van mijn beurs din Esther....
Wat een gave uitdaging voor Aniet en zoveel lol....
Het is de kleinste in z'n maat maar zo te gek voor mij....dat gaat nog veel plezier geven


Ik maak mijn Dappere Dexjes dubbel,.... snij ze uiteraard zelf op maat uit Soft Finish Cardstock.
En bewerk ze in mijn eigen stijltje.... De Dexjes hadden enorm veel bekijks op de Passion for Planners... en de verzoekjes om er wat van te plaatsen is hierbij gebeurd.


Ik gebruik van alles wat ik leuk vind en ook is er een maand uitdaging op de facebook groep waar ik lid ben.... niets moet maar alles mag en kan daar... heerlijk!


Uiteraard gebruik ik hem veel voor mijn ECD stempeltjes..... die zijn zo cute.
Alles in kleur gebracht met mijn NUVO Watercolor Pencils. 


Crealiesjes, met de mooie kleine achtergrond stempeltjes.... teksten en overheerlijke sinaasappeltje...
Ook hierbij afgemaakt met Nuvo Glitters



ook mijn Penny's gecombineerd met Elizabeth Craft designs.... hoop dat jullie het leuk vonden.

En weer door want ik ben wat druk,.... maar daar later meer info over. 

2 opmerkingen:

Miriam zei

Gaaf, Anita!
Zo verschillend en allemaal even leuk...😍
Fijne zondag!

Hobby Hoogland zei


wat een leuke kaartjes en wat een leuk cadeautje, en ook een leuke uitdaging om daar iets mee te maken , nou dat is goed gelukt vooral die met de bloemen super leuk gemaakt.
Ook de sinaasappel vind ik ook mooi met die glitters erop.
groetjes Marjan.