woensdag 21 maart 2018

Workshop inspiratie...


Workshop Inspiratie...... 
Ik neem altijd heel veel leuke extra's mee bij mijn Workshop *Spelen met Inkt*
En deze laat ik alvast zien.... ook deze stempels worden dus ingezet bij deze dag van genieten met vele stempels, Inkten en techniekjes... het project laat ik na 14 juli zien zo blijft het nog even een verrassing...... want het zijn er dit keer wel heel veel die als *MODEL* mochten staan.


CE 130501/1804 Bejoutiful 
Een schitterende Handlettering stempel die 2 delig is... 
Ik heb hem gestempeld met VersaFine Clair  *Nocturne 
Ingekleurd met Nuvo Shimmer Powder *Green Parade

Links op deze labels zijn de leuke mini Washi Tape weer verwerkt 10 rolletjes in 1 kleur... paars!
Doe@Ding heeft hier meer kleurtjes in, erg leuk te verwerken...


CL no 12 Extreme Labels  met stiksteeklijn... schitterend groot en machtig mooi van vorm met vele mogelijkheden waar ik zo gek op ben.
Penny Black Exquisite heet deze schitterende stempel....


We gebruiken in deze workshop div. inkten en passen het ook allemaal toe op het project....
Oxide Distress Inkt- Zig CCRB Markers en  nieuw om te proeven is de....
Derwent Inktense Potloden en die toepassing laat ik dan ook graag zien,... op 2 verschillende manieren.... erg veelzijdig en gaaf dus met leuke tips & trucjes want olalala dit word verrassend leuk 

U gaat dus naar huis met een schitterend project en enorm veel ideetjes.... en een kado als toetje !
U krijgt bij aanvang een uitgebreid pakket dus kunt direct hiermee aan de slag.... 

Nu ook zin erin gekregen, meld je dan aan via Doe@Ding Nog 6 plekjes vrij!
Serie van 6 verschillende datums... waarvan 14 juli extra erbij gekomen is dus wees er snel bij vol=vol dit keer...
 


Geen opmerkingen: