woensdag 7 maart 2018

Handlettering met Nuvo.....


Afgelopen Doe@Ding Demodagen wat leuks gezien op het Event....
En nu eens heerlijk uitgepakt met inspiratie voor mijn workshop *spelen met inkt*
Nog 1 laatste datum beschikbaar wegens geweldig succes.... op 14 juli 


Basis is CL no 60 XXL Tickets met stiksteeklijn
CL no 12 XXL label & Tags
CL no 107 Mask & More Mini Mozaïek geblend met een mooie zachte grijs Oxide Hickory Smoke


En was helemaal enthousiast over de nieuwste Handletter stempel be you ti ful van Craft Emotions

Hieronder de passende set die enorm leuk combineert Handletter SM Miscellaneous van 
Craft Emotions... hier zitten ook 4 setjes *spetters* bij 

Zakelijke  Facebookgroep  Craft Emotions (hier vind u ook mijn Warme Groet)
*Craft Emotions* (facebook groep met vele inspiratie projecten en kaarten van mede hobbyisten)


En toen kwamen zaterdag ook nog de schitterende NUVO  Glitter Markers binnen... die ik samen met de NUVO Shimmer Powder mocht promoten...
Probeer de glitter en heldere kleur vast te leggen op foto zodat jullie kunnen zien hoe mooi dit is....
Uiteraard zijn mijn stempels gestempeld met de Tonic Studio Travel Platform  deze is helaas nog niet binnen.... maar kan al gereserveerd worden!


CL no 02 Decostripzz een setje van 3 heb ik bewerkt met de NUVO Glitter Markers en kijk eens vet gaaf toch....


Moest er echt een leuke post van maken, want er is een speciale workshop datum bijgekomen voor mijn  Workshop *Spelen met Inkt*14 juli  ..... en dan laat ik hele leuke tips en truckjes zien...
Hierbij  de inspiratie Warme Groet......die ik vandaag *vers* gemaakt heb voor jullie.
Het project is uiteraard geheel anders en extra gaan we aan de slag met een kado... wat gestempeld gaat worden....  beloofd weer leuks... dus meld je snel aan want deze is echt.... de aller laatste van een serie van 5 zaterdagen....


Na heel lang heb ik nu ook deze grappige vogels.... ben er zo gek op.....
Ze sieren rondom de gave tekst..... en heb ze in kleur gebracht met Oxide Distress en gecombineerd met een potlood.... die je ook mag proeven bij de workshop :)


Dapper he,....  de Tim Holtz *Bird Crazy* zijn  eindelijk hier komen wonen...


Close Upjes...... om u mee te laten genieten want genieten was het vandaag.....


Ik sluit af om Marlous van Doe@Ding te bedanken want het waren werkelijk weer de leukste DDDD... Het gehele team, die het mogelijk heeft gemaakt de dames en heer van de catering...en alle bezoekers die zijn geweest.... ik geniet heerlijk na.... en gloei van al die lieve en spontane complimentjes.... mijn Warme Groetjes waren echte *fotomodelletjes* 




1 opmerking:

Adriana zei

Zo gaaf!!! Wat een kunstwerk weer. Heb je die marker rechtstreeks op het papier gebruikt?
Ik dacht dat laatste plekje van de workshop is dan eindelijk eens voor mij, maar nee, ik kan gewoon echt niet, grrr. Heel jammer.
Groetjes Adriana