vrijdag 22 december 2017

Warm Pop Upje...


Een echte Warme Groet voor een heel speciaal iemand....
Dus heerlijk genieten met op de achtergrond.... kerstliedjes voor de juiste sfeer.
Karen Burniston en Crealies combineren hier prachtig.


KB 1007 Charm Accordian & KB 1003 word set 2 Birthday
CL no 70 vierkant met schulpje (vers binnen) & CL no 42 vierkant dots
Soft Finish Cardstock 270 *Anita's Choice*
Schut 225 aquarelpapier

Penny Black stempeltjes uit de oude doos.... nu vele leverbaar in clear setjes.


Heb een paar Derwent Inktense potloden gekocht om eens te proberen....toen, ondertussen worden ook deze potloden ingezet bij mijn nieuwste workshops die febr. van start gaan bij Doe@Ding
Via de mail kunt u zich aanmelden dan krijgt u een mail retour van Marlous met de datums!


Kan bijna niet ontbreken op mijn Warme Groet... de NUVO Glitter Gloss
Uiteraard Nuvo Juwel Drops Grey Mist op de dotjes van het doosje.... 



1 opmerking:

Marjan zei

Wat een mooie kaart, jij maakt kaarten die ik zo snel niet zou maken, maar ik zie ze graag en bewonder je mooie afwerking en oog voor detail! En .. je kleurtalent zeker ook.
Ik wens je heel fijne feestdagen en een mooi en gezond 2018.