maandag 20 februari 2017

Thinking of you


Geheel in een leuk jasje deze Thinking of You  Warme Groet...
Soft Finish Cardstock en hierbij de schitterende nieuwe stempelset 
ECD CS 025 Spring Blooms
ECD 1332 Spring Blooms die/stans set maakt het nog leuker bij het kaarten maken of scrappen met deze stempel set... 


ECD 1280 Fitted Fishtails
ECD 1287 Thinking of  You
ECD 1329 Stiched Fishtail Banners 

De Doe@Ding Demodagen 3 & 4 maart u komt toch zeker ook weer een of zelfs 2 dagen genieten.
Ik ben weer te vinden op mijn vaste plek.... met heel veel mooie Warme Groetjes.... ook dan laat ik u heel graag zien hoe grandioos leuk de nieuwste ECD  Clear Stempels zijn met maar liefs 14 setjes en passende dies..... 



Inkleuren heb ik gedaan op het Warer Art van Kippers , dit is speciaal ontwikkeld voor deze 
ZIG CCRB Markers en werk niet alleen heel fijn de prijs is ook nog eens erg leuk.
Het glanslaagje heb  ik gedaan met mijn Nuvo  Embellishment Mouse....
Een super leuk en veelzijdige mouse die in vele lieve kleurtjes te verkrijgen is bij oa Doe@Ding



2 opmerkingen:

martina's kaartjes zei

wauw, prachtig gemaakt!
grtjs,martina
x

Dora zei

Prachtige kaart en de bloem heeft een super mooie kleurverloop.