woensdag 1 februari 2017

Harten en stempels....


ECD 1280 Fitted Fishtails heb ik hier gebruikt, een set van maar liefst 8 verschillende maten.
En zo leuk als basis voor deze Valentine Groet.
En langzaam komen de aller nieuwste release bij Doe@Ding weer binnen ... 


ECD 1266 Entwined Hearts dit is een set van 3 mooie harten en een gaaf klein setje middenin met 1 fijn rand hartje *rood* en 3 kleine hartjes die je weer zo leuk kunt aanvullen op je kaart.


ECD 1331 Arrows ook weer zo geweldig leuk....  alle 4 zijn ze weer anders in deze set.
En hoe geweldig zijn de enamel accents van Ranger , ik heb hier zwart gebruikt en die heeft een mooi glansje... och hier wil ik nog wel wat kleurtjes van zo mooi .

ECD 1329 Stitched Fishtail zie je hierboven onder het rode vlak uitkomen.

ECD 1317 Leafy Branch 4 is een van de takjes die nieuw is bij ECD.
Ik gebruik altijd Soft Finish Cardstock  en heb dit keer het eens wit gehouden en zie hoe mooi de 270 gram stanst..... 



En het leuke is ze zijn bijna verkrijgbaar bij Doe@Ding , nog even geduld.
U kunt ze nu nog leuker verwerken want er zijn bij iedere set stempels passende stansjes te koop.
Geen geknip meer maar stansen, een subtiel klein randje erlangs siert de stempel.

ECD CS 025 Spring Blooms heb ik hier gebruikt als achtergrond.... een ragfijn bloempje uit een set van 5 stempels.... en geloof me deze setjes zijn alle 14 geweldig lieve mensen.


1 opmerking:

Karin Heiloo zei

Hallo Anita,
Ik hou hier van!!!
Echt heel mooi!

Groetjes Karin