donderdag 17 november 2016

Workshop kiekjes in het kort....


 Even een *me* momentje met thee..... en misschien wel een klein kijkje achter de schermen voor mijn aller nieuwste workshop....  *spelen met inkt*
Bedenken hoe leuk het dit keer kan worden, kleine leuke ala Anita momentjes met nieuwe stempels en voor iedereen wat wils..........kerst, winterse sferen maar ook een *gewoon* projectje kan er gemaakt worden dus schuif aan en geniet met een groep creatieve mede stempelaars mee voor 1 dag .


Techniekjes, papier gebruik en kleuren met de mooie ZIG CCRB Markers.... hoe dan anders, en hoe doe je het.... net even anders,.... materiaal kennis en waarom wel of juist niet.... kortom alle in & outs in mijn stempelstraatje deel ik met de dames en heren aan mijn gedekte tafel.... en we gaan *los* geloof me.... we kleuren in en gaan een grote stap verder met een mooie techniek ,... embossen, bewerken en net een laagje met nieuwe materialen verwerken...spannend he..... 3 maanden voorbereiden en bijna 26 november want dan is de aftrap van mijn Workshop's... zin, meld je dan HIER aan voor nog enkele plekjes....... bij Doe@Ding de snoepwinkel op stempelgebied.








Geen opmerkingen: