donderdag 7 april 2016

Vers geplukt uit de tuin van Susan...


Dubbel genieten bij het maken van mijn zomerse kaarten.....
Wat zijn de bloemen toch geweldig en zo natuurlijk deze dies....van Susan.
Elizabeth Craft Designs heeft veel moois en ik heb geprobeerd er weer een Warm Groetjes van te maken en deze is in het echt te bewonderen bij Doe@Ding op het ARTSpecially Event 2016. 

Ben er beide dagen te vinden en zal een *kleur-rijke* demo verzorgen bij Doe@Ding.


Basis van deze geweldige schuifkaart is van Karen Burniston waar ik al jaren enorm groot fan van ben......  ECD 1104 Hanging Charm Pull Tab
ECD 738 Happy Birthday ook die bewerkt met mijn minies... distress inkt.


 ECD 1018 Poppy Notes van Susan... echt de favoriet van Aniet want ben erg gek op bloemen uit de tuin .... zoals jullie weten  en deze bewerkt met Distress Inkt van Ranger... en de fijne 
toolset ECD 808 die Doe@Ding weer ruim op voorraad heeft... een must have :)
ECD 809 een minie pad... hoe fijn in het klein... 


ECD 1113 Stitched Ovals en erover de schitterende ECD 1112 Fitted Frames 4
Beide een ontwerp van Els van de Burgt. 


Het geheel is gemaakt van Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* wat in 2 diktes is te verkrijgen.
En bewerkt met de ECD S003 Medallion Stencil en dat is zo geweldig leuk om te doen.


Hier ziet u de zijkant/achterzijde...  het is dus een echte schuifkaart vol Poppy's en die zijn wel erg geweldig om te maken, echt niet moeilijk en daar dan een emmertje vol van... hummm zalig.

ECD 1105 Barrel Basket with Pop Up  is het emmertje wat ik gestanst heb.....
Alles bewerkt met mijn Distress Inkt en wat heb ik genoten..... ik hoop jullie te zien in Nijkerk....
Dan laat ik hem met trots zien hoor deze Warme Groet....


6 opmerkingen:

crea sonja zei

Wat een prachtige kaart!

Gerrie's kaarten zei

Schitterende kaart prachtige bloemen
Groetjes Gerrie

Marja Sch zei

Geen woorden voor gewoon geweldig mooi. Fantastisch gedaan Aniet. Groetjes Marja

manon's kaartenhoekje zei

schitterend anita, wat een prachtige kaarten heb je weer gemaakt...

groetjes manon

Thea zei

Hoi Anita,

Vandaag op de Art Specially je prachtige werk in het echt mogen bewonderen! En bij Doe@ding de box met 24 markers gekocht (kadootje van mijn lieve schoonmoeder, had "zakgeld" gekregen). Dus nu flink oefenen maar gaat vast lukken.
Leuk om je ontmoet te hebben.
Veel plezier nog voor morgen.

Groetjes Thea

Gmalew zei

Stunning. A masterpiece!