vrijdag 15 april 2016

Cats on Appletrees meet me....


Hoe geweldig leuk is het als je mag spelen met stempeltjes van Cats on Appletrees.

Het begon allemaal bij ons gezellige knusse woonwinkeltje 
van Marieke

Ze is met haar *woon-winkeltje* gevestigd in het hartje Oud Rijswijk en ik woon om de hoek, hoe leuk is dat..... en om iedere stempel liefhebster nu te voorzien van dit leuke merk heb ik wat ideetjes gemaakt als inspiratie en die Warme Groetjes staan nu in haar leuke winkeltje te stralen.....


Basis Elizabeth Craft Designs
ECD 904 Ring Accordion van Karen Burniston.
ECD CS 013 Tekstje Silly.
Deze mooie dies zijn  bij Doe@Ding te verkrijgen.

Och wat was het toch heerlijk om eens een ander stempel stijltje te stempelen.... ik hou ervan.


Kleine stempeltjes voor de achtergrond, de grote vis voelde zich direct thuis in deze *vissenkom* 
Moest gewoon aan Willem Duis denken dus jullie snappen was geheel in mijn elementje. 


Marieke heeft ook wat inktjes in leuke kleurtjes dus je kunt zo aan de slag .
Ook op Facebook is ze te vinden.
En je kan online bij haar bestellen hoor .... ze stuurt ze graag naar je toe !




3 opmerkingen:

Bernadet zei

Wat heb je dit weer geweldig mooi gemaakt Aniet!
Echt weer een plaatje om te zien!

Thea zei

Oh ze zijn zo leuk deze stempeltjes. Vorige week zagen we ze op de Art Specially. En hoe leuk dat we ze gewoon in Nederland kunnen bestellen, ga dit zeker onthouden. Een prachtige creatie heb je ermee gemaakt.

Groetjes Thea

Margot zei

Wat gaaf! Ook ik heb deze stempels bij Marieke ontdekt en ook ik woon daar om de hoek!