donderdag 31 december 2015

Vers 2016 met een toefje geluk....


Vers met slagroom, hoe zalig zijn de nieuwe dies Joset Designs van Elizabeth Craft designs.....

Ze komen eraan 2 de week jan. 2016 bij Doe@Ding

Klik Link en kijk mee..... naar al het mooi's.


Soft Finish Cardstock *Anita's Choice 230 gram & 270 gram gebruikt en het resultaat is me lekker.
Strakjes is Soft  Finish Cardstock  *Anita's Choice er in 36  prachtige kleuren.


Sappig en vers...zijn ze niet zalig.....was ook een feestje om te spelen hiermee......
ECD 1149 Strawberries 
ECD 1144 Cupcakes *bloempje*


Heb hierbij gebruik gemaakt van mijn Distress Inkt van Ranger en de minie tool.
De Soft Finish Cardstock *Anita's Choice samen met inkt is z'n fraaie combinatie, love it !!!!

ECD 1124 Corners
ECD 1118 Stiched Squares
ECD 1034 Flourishes & Branches


Kijkje om de hoek van een speels opgezette kaart..... die diepte geeft.
Och wat kreeg ik een trek in zomerkoninkjes bij het maken hiervan..... jummie voor je tummie. 


ECD 1159 A Way With Words  Schitterend vind ik deze stijl en maakt mijn Warme Groet af...

Geloof in wat komen gaat voor 2016 en wens iedereen een Spetterende jaarwisseling en all the best voor het nieuwe jaar...

Bedankt voor alle trouwe fans&genieters van mijn blog/Facebook....zonder jullie was mijn kaartenmakerij nooit zo grandioos fijn.


5 opmerkingen:

Ghea zei

Schitterend kaartje, ze zien er heerlijk uit hmmm
Liefs Ghea

Gina zei

Héle mooie kaart, Anita ! Prachtige stanzen ! Groetjes, Gina

Eliza Art zei

Wow! Beautiful!!! Happy New Year!!!

maria's knutselplezier zei

Yammy!! Goede begin voor het nieuwe jaar, een gelukkig ,gezond en creatief 2016, lieve Annita zodat we nog veel kunnen genieten van al het moois op je blog!!

Groetjes
Maria

Alina zei

de beste wensen, Anita! bedankt weer voor de inspiratie, een prachtig kaartje!