vrijdag 13 maart 2015

Susan's Garden


Susan's Garden de mooie Dies van Elizabeth Craft Designs.

Ik heb er deze inspiratie kaart van gemaakt met een knip oogje naar de nieuwste workshop *Kleurrijk*waar enkele plekjes zijn vrijgekomen mocht je nog interesse hebben stuur even een berichtje naar Doe@Ding. 


Elizabeth Craft Designs 1005 Susan's Garden is echt zo mooi. Je maakt complete bloemen in dit geval Anemonen voor op je kaart, maar wat dacht je van in een mandje...project....alles is mogelijk.
Ze zijn bijna niet te onderscheiden van echt...tot het blad toe echt beeldschoon.


Heb gewerkt met de fijne ECD TOOLSET 808 en het embossing matje/Mini Molding Pad 
Hiermee kan je ze zo realistisch maken echt leuk om te doen.
Het op kleur brengen heb ik met de Distress Mini kitjes gedaan en de Ronde Blending Tool.
En we gaan ook werken ermee....ja ja neem de Ranger Craft Spinner mee 3 etages heeft hij en draait geweldig een must have voor stempelaarsters :)


Stil....

En nu ik en misschien ook u onder de indruk bent van al die bloemen pracht kijk dan eens 
Daar vind u alle You tube filmpjes die Susan voor u heeft gemaakt als ondersteuning.


Heeft u nu ook zo u ogen uitgekeken en wilt u meer weten/leren over stempels, zelf achtergronden stempelen...op het juiste Aquarel papier van Schut...en een heel leuk ECD project maken geeft u zich dan snel op want nu is echt vol=vol.....en het gaat hard...nog 1 plekje vrij....

de workshop van Anita Izendoorn.

ECD verkrijgbaar bij Craft Emotions de groothandel in Ochten.



5 opmerkingen:

Els zei

Wat een pracht kaart is dit.
Groetjes, Els

Unknown zei

Wat geniet ik van deze mooie lentekaart🌞

Unknown zei

Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt Anita.

groetjes, Joke

José zei

Prachtige kaart Aniet en de bloemen zijn ook heel mooi, maar volgens mij ziet een anemoon er toch anders uit.
Liefs uit Filzen

anita01 zei

Ik liet graag mijn eigen bloemen fantasie erop los Jose, alles kan en mag...maar had ik meer op het kleuren spel gelet kwam ik echt wel in de anemoontjes mood ha ha....maar zo paste het beter bij het geheel....moet kunnen toch :)