zaterdag 21 maart 2015

Schitterende kersjes


In Den Bosch heb ik overheerlijke kersjes in kleur gezet met de Chameleon Markers en dat zag er al gaaf uit...Nu verwerkt op een projectje en alle producten zijn van Elizabeth Craft Design.


Men nemen Peel Off Stickers en daar zijn vele leuke van geloof me :)
Die buiten lijnen plak je op je ECD  Adhesive vel of ECD Adhesive rol  natuurlijk nadat je de beschermlaag eraf heb gehaald , met het schut-velletje hou ik het vel vast zo blijft het schoon van vette tengeltjes...
Dan strooi je er het ECD Silk Microfine Glitter overheen , in mijn geval Warm Diamond No. 640 
Het teveel klop je af, (koffie filter) en dan polijst je het zodat het mooi gaat schitteren...dan je geniet momentje nemen...


het filmpje van Els van de Burgt ze doet het stap voor stap voor.....


Ik heb het in kleur gezet met de Chameleon Markers en tja toen werd het me nog mooier...wat is dit gaaf om te doen lieve mensen..... het smaakt heerlijk :)


ECD 972 Accordion Rectangle is de basis dies/mallen die ik heb gebruik.Een set die uit 5 onderdelen bestaat... ECD 977 Katie Flourish Frame Edges  Heb ze bewerkt met Distress inkt en Brusho..... laat er natuurlijk graag mooi's mee zien op de demodagen . 
SCHUT Aquarel Papier, ook die neemt Marlous natuurlijk mee...


Klein voorproefje lieve mensen...Brusho zijn er in 32 heldere kleuren en de prijs is de uitdaging . 
Vele techniekjes zijn mogelijk hiermee....en och stond al even op mijn verlanglijstje.....


Embossing folders, ECD E 119 Swirly Curves gebruikt en een Must Have :)


27 & 28 maart dan is alles weer uitgestald bij Doe@Ding de demodagen die u niet mag missen.
Alle producten van Elizabeth Craft Designs is op voorraad.

Groothandel Craft Emotions. 


En zeg graag tot ziens....

En heeft u vragen, over inkt, stempels, mooie ECD producten, Shimmer Sheetz, Glitters, techniekjes Brusho, Chameleon Markers, poedertjes of de 2 handige tools die ik laat zien......dan hoor ik het graag ! 



4 opmerkingen:

akkina van steen zei

Heel kleurrijk hoor
tot vrijdag
Fijn weekend

Marja Sch zei

Zo heerlijk gedaan en alles past zo mooi samen. Kom er zeker van genieten. Gr Marja

martina's kaartjes zei

Wauw wat een toppie resultaat,je zouer haast terug plakvellen voor beginnen kopen,heel erg geslaagd,moioi gemaakt
Grtjs martina
X

Unknown zei

Super gaaf gedaan.

grt. Tonny