vrijdag 3 februari 2023

Tickets om van te houden

 


Eindelijk mag ik los gaan met de gaafste Must Have aller tijden.
De Tickets uit de Elizabeth Craft Designs collectie by Esther.
Heb ze voor jullie op de kiek gezet voordat ik ze ga gebruiken...
Zo krijg je nog meer inspiratie toch !
Mapjes en Tapjes.


Wisten jullie dat  deze gave Ticketset 26 delig is!
Oneindig veel combinaties met de leukste stempelsets ever...
Ja sorry ben zo enorm enthousiast want dit is genieten.
Engelse maar dit keer ook Nederlandse teksten dus hoe te gek kun je tekeer gaan in je Planner & Sidekick!

En... 12 maanden van Jan tm dec nu in een fijn klein maatje voor op je tapjes en...mapjes hi,hi,... heerlijk toch!


ECD 2008 PE -56- Tickets
ECD CS 289 Ik ook van Jou
ECD CS 290 Mij niet Bellen
ECD CS 291 Let's Stick Together
ECD CS 292 Tickets
ECD Soft Finish Cardstock *Anita's Choice*


En... we hebben een leuk ventje , zien jullie hem ertussen, och we zijn er zo happy mee....je stanst hem ook zo fijn uit.


Ik heb hierbij het mooie ECD Soft Finish Cardstock gebruikt.
Gestanst en gestempeld... dit Cardstock heeft 2 zijdes met de voorkant een mooie structuur wat ten goede komt aan het blenden, optimaal kleur gevoel en tja ik vond het zo mooi met de bruine 
Distress & Oxide tinten... van Ranger!
Zijn er nu fijn lijnige tekst stempels kun je die ook *strak* stempelen aan de gladde achterkant van het cardstock, zo blijft de combinatie perfect als basis. 

Geen opmerkingen: