maandag 7 maart 2022

Washi Tape zo leuk

 


Al even geleden had ik een extra gezellig vlopje nodig....
En toen rolde deze leukerd uit mijn handen....dit maak ik zo enorm graag.
Net even anders als een kaart en zo geweldig te maken met oa het gave ECD Washi Tape van ECD.
Vele hopen op nog eens een doosje met 6 rollen die dan net weer anders van patroon zijn.
En ik ben daar 1 van, dit werk snel en verrassend gaaf.


ECD CS 194 Block Words -Hello


XOXO
Een super toffe block tekst gestempeld op Soft Finish Cardstock.
Wil je nu een stoere afdruk dan stempel je met je stempelhulp een aantal keer op de reliëf kant.
Maar moet hij strak zijn de afdruk dan stempel je op de achterkant, en het zal je verrassen hoe mooi hij dan stempeld..... Ik stempelde hier met VersaFine Clair Nocturne.
Knip of snij uit en plak het op de lekkere grote Tag !!!
De vellum vlop heb ik zelf in elkaar geplakt en afgezet met de leuke Washi Tapejes van ECD
Uiteraard een hartje hier en daar en voila...








2 opmerkingen:

Jannie den Butter zei

Dat ziet er heel gaaf uit Anita !
Heel apart en leuk idee !!
Groetjes Jannie

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.