maandag 20 december 2021

Happy Always

 



Een Kerstgroet met de Pop Up van Karen Burniston,
Achterkant van deze sneeuwman houd 2 hartjes vast...... want hoe heerlijk dat mijn Zoon en Schoondochter een schitterend stulpje hebben gevonden en daar hun 1ste kerst in kunnen vieren.

Open de kerstgroet en de rest spreekt voor zich...... 
Totaal andere sfeer met het leuke kado papier wat ik kreeg van Karen.
Basis blijft uiteraard ECD Soft Finish Cardstock 300 gram.


KB 1183 Little Labels Pop Up
KB 1177 Merry Christmas
KB 1143 Holiday Charms
KB 1065 Merry Christmas
KB 1041 Coffee Charms
KB 1178 Long Nature Edges -2-
KB 1017 Snowman


En hier staat hij in het mooie huis van Mandy en Do.... 
Alle geluk lieverds voor nu en later.



5 opmerkingen:

Jacqueline zei

Super leuk💞

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Jannie den Butter zei

Wat een super leuke kaart Anita!!
Wat een werk zal dat zijn geweest.
Leuk voor je zoon en schoondochter.
Groetjes Jannie

anita01 zei

Dank jullie wel, erg leuk om te lezen,

Warme Groetjes dames,
Anita

Marjolijn van Elsberg zei

Oh wat heerlijk, je kinderen om de hoek. Ik moet toch wel een kwartiertje fietsen om bij mijn dochter te komen. Niet even een bakkie dus maar goed... gelukkig ook nog dichtbij en natuurlijk altijd in mijn hart. Wat een prachtige kaart heb je weer gemaakt met snowy🥰😍🥰