woensdag 15 december 2021

Christmas time is here

 


Schitterend vind ik ze...de Snowglobe,... van Elizabeth Craft Designs die Esther voor ons heeft ontworpen..... Ik heb er zelf ieder jaar een op de schouw....en shake it.
Vind de herten schitterend en fijntjes... en passen prachtig in de Sidekick maar ook de Planner kan ze heel goed aan, of op je Kerstgroet.....


ECD 1917  SK-20- Snowglobe
ECD CS 256 Cozy Days
ECD CS 254 Weekly Thoughts
ECD CS 257 Journal Your December 
ECD PO 016 Sidekick Desert Sand
ECD Soft Finish Cardstock 300 gram *Anita Choice*
ECD  WC01 Watercolors


De kleine stempel tekstjes passen prachtig,... 
En zo heb ik weer gebruik gemaakt van Soft Finish Cardstock 300 grams en de herten en ree-tjes met mijn ECD Watercolors van kleur voorzien en..... ook licht bestempeld met die tekst.
De basis is met de dipping techniek gemaakt en uiteraard de ECD Watercolors zijn zo geschikt hiervoor. pallet op kleur met water en dan droog of in nat dippen.... erg leuk effect.
Zo word het toch leuk bezig zijn in mijn  ECD Sidekick voor dit jaar.



Geen opmerkingen: