woensdag 22 juli 2020

The Storybook collection by Joset

Lang gehoopt en nu verwacht, The Storybook Collection by Joset Designs

13 stansen en 2 passende stempelsets om je kaarten nog gaver te maken.
Maar.... wist je dat het ook te gek is in je ECD Planner & Sidekick of....in je Travel Note !!!

Hieronder ECD 1797 Castle Folding Card waar het sprookje allemaal begon,... ik heb er een sta-kaart van gemaakt om jullie te inspireren en samen met de prins en prinses kun je er een heerlijk vertel boek van maken & hij kan ook zo gemaakt worden dat hij past in je ECD Planner !!!!

Soft Finish Cardstock 300 grams bewerkt met inkt en ja ja ook aan de stenen is gedacht want 1 stempelset heeft die erbij zitten om het nog *echter* te maken
De ophaalbrug verklapt de wens,.... aan de binnenzijde zou je een super leuke tekst kunnen stempelen er is keuze genoeg voor een originele party uitnodiging bv

Hier wat inspiratie van Joset zelf, en zeg nu zelf.... te snoezig toch !

Onder is er weer een van mijn hand,.... een staande 
Paddenstoel ECD 1796 Mushroom House Folding Card ,..... waar ik later nog graag even op terug kom... Want dit is echt zo leuk *knutselen* in onze vakantie......

En vanavond is Els weer live op onze Elizabeth Craft Designs facebook pagina, dit mag en kun je niet missen 20.00 uur Ned. tijd !!!!!
ruim 1 uur lang laat ze zoveel creatiefs zien..... om zelf aan de slag te gaan en ook mijn voorbeelden heeft ze mee dus dat beloofd te gek te worden toch !



1 opmerking:

Hobby Hoogland zei

De hele collectie is weer prachtig kan me voorstellen dat je hier mee aan de slag wil. We gaan het allemaal nog wel zien.
Groetjes Marjan.