vrijdag 24 juli 2020

Kastelen en prinsen...

Kastelen en ridders....... hoe stoer !
Het is de aller nieuwste Elizabeth Craft Designs collectie van Joset.
En hoe te gek om jullie te laten inspireren en meegenieten want sprookjes komen nu uit!

Het kasteel is een dubbele stans zodat je er vele mogelijkheden mee heb.
Zelf lijkt het me geweldig om er een vlaggentjes lijn van te maken voor als je eigen prins iets te vieren heeft..... 

ECD 1797 Castle Folding Card
ECD 1790 Princes
ECD 1791 Prince

Nu verkrijgbaar bij u favoriete hobbyzaak 

ECD Soft Finish Cardstock is mijn standaard papier in 2 diktes 240 gram en 300 gram
Het stanst zo enorm fijn en bewerkt zo mooi met inkt heb zoveel plezier gehad bij het maken hiervan en was nog net voor de Carona tijd zodat ik Els nog kon zien en spreken,.... en ze wat voorbeelden kon meenemen naar de US..... 

Ik sluit deze dag af met de ophaalbrug die ik gemaakt heb van de brug....

Geen opmerkingen: