zaterdag 15 februari 2020

Juweeltjes met een.... PLAN


Juweeltjes met een PLAN
Daar werd ik stil van.

Janet  Westerhout de kunstenares op glaskralen gebied en ik hebben een heerlijke liefde voor de kunst die we mogen uitdragen gebundeld en zo zijn mijn Juweeltjes aan de Planners gekomen.
Unieke kunstwerkjes die Janet heeft gebrand,... stuk voor stuk juweeltjes met liefde gemaakt...tot een hanger aan onze Planners..... uniek stuk voor stuk en met een missie....


Hoe dierbaar zijn onze Planners voor ons,... en hoe te gek staat het nu met z'n Juweeltje zo word hij nog meer eigen en herkenbaar en staat echt te pronken op de plank.

Poëzie gebundeld en kan nu op een soort slotje... want soms wil je dat toch!
Persoonlijke foto's en materialen,.... zijn nu veilig voor jou , clip hem door een ronding en voila....
Het staat prachtig en nog persoonlijker  


Iedere glas kraal word met de hand gemaakt, echt vakvrouwschap.... ik volg haar nu al heel lang en heb div prachtige kunstwerkjes van haar die ik met veel passie draag.... en zo nu ook aan mijn geliefde PLANNERS !

Kijk eens op haar site WESTWOOD CREATIONS en laat je verassen door de mogelijkheden.
Uiteraard gaan vanaf nu de planner met me mee naar een workshop of demo met deze kunstwerkjes en laat je dan maar eens verrassen... info kan bij mij maar ook zeker direct naar Janet.... de vrouw achter deze Juweeltjes.... 



1 opmerking:

Gina zei

Stuk voor stuk prachtig ! Groetjes, Gina