maandag 23 december 2019

Kerst met een Plan

Een gedeelte van mijn kerst in de schitterende Red Rose Planner no -6- van
Kleine foto-serie van mijn laatste workshop met een PLAN van Anita
Met oa het Moda Scrap designs papier wat nu SALE is!


Hoe schitterende de ECD Planner Essential stansen zijn heb ik bij de workshop PLAN met Anita graag laten zien, combineren en net even anders in gebruik is dan zo leuk om iedereen te inspireren... met uiteraard mooie stempels, design papier van MODA SCRAP en linten


Mag duidelijk zijn dat deze ECD  1674 no -13-  de meest gebruikte stans ever is, zo te gek ook voor de kaarten makers onder ons goed ingezet..... en kan bij de ontvangers in de planner ;)


Rendeer die zeker in de kerstplanner op vele manieren is uitgewerkt... inspiratie verzorgen blijft mijn drive.... ook deze kerst 2019


Schitterende de besneeuwde teksten van de planner lijn..... ze maken het feest compleet.
Werken met ECD tape in de workshop en dan genieten zo handig kan het dus zijn....


Soft Finish Cardstock *Anita's Choice* speelt altijd de basis in mijn planner en de combinatie met het gave MODA SCRAP  * Let it Snow* is toch zalig.... en nu tof geprijsd bij


DBD in je Planner, tuurlijk deed ik een beetje mee,..... voor de juiste inspiratie maar echt iedere dag is me niet gelukt, daar ben ik te druk voor...... maar je kunt het uiteraard ook bundelen tot week bij week dacht ik zo ;) en de kerst krijgt haar eigen pagina's die ik later laat zien.


Charlene en haar schitterende stempels oa de ECD cs 155 Christmas Garden  zijn flink ingezet, ook bij de workshop... en zo hier en daar als extra accent ,.... beeldschoon als je het bessen takje los ziet.... zo verfijnt en zo anders als de bloemen ik hou hier zo van..... distress inkt en oxide distress inkt zijn hier veel gebruikt....
Ook Make Art by Ranger... werkt zalig het komt allemaal voorbij bij deze workshop/crop dag....die iedere 3 de zaterdag van de maand is bij Stamps and Cards in Waddinxveen !
Met uitzondering van bv april..... dan word er een andere dag extra ingeplant.... misschien wel een keer doordeweeks.... !!!!!


Geen opmerkingen: