zondag 29 december 2019

Geluk Koekies met de Beste Wensen

Geluk koekies...... met de beste wensen voor 2020
We gaan er een bijzonder mooi jaar van maken bij Elizabeth Craft Designs
Er staat veel op stapel en geweldig creatieve uitdagingen kloppen aan de deur.......

ECD 1727 Honey Bear
ECD 1730 Asian Accessories
ECD CS 158 Bear Hugs
ECD 1695 Fitted Indented Rectangle
ECD 1697 Stitched Indented


Beren liefde,.... en beren knuffels, we kunnen ze gelukkig maken om te versturen en iemand echt te gunnen.... Ze doen iedereen goed, groot en...klein.....  
Heb ze heerlijk geblend met mijn favorieten Distress Inktjes op Soft Finish Cardstock


3 opmerkingen:

Grietje Jansen zei

Wat een schattig beertje, erg leuke lieve kaart.

De beste wensen alvast voor het nieuwe jaar.

Grietje

Debby Kuster zei

Wat een schatje

Corry zei

Wat een superleuk kaartje , heel lief
Ik heb nog een vraagje , ik ben een nieuwe blog begonnen , ik kon hem niet meer delen op Facebook , Deze gaf aan dat het aanstootgevend was , heb al melding gemaakt , maar helaas . Vandaar mijn nieuwe blog . Je was al een volger van mij , zou je mij opnieuw willen volgen , ben al mijn volgers kwijt . Moet helemaal weer opnieuw beginnen . Wat en gedoe allemaal