woensdag 18 september 2019

Dag 2 Hochanda en.... België

19 september, nog 2 uitzendingen op Hochanda met Els....
19 september de 1ste dag voor Anita in Mechelen België....... 
Beter plan kun je toch niet bedenken..... met al het leuks van Elizabeth Craft Designs Essential Planner Lijn......

Vele kwamen al voorbij, vele heb ik gemaakt, of het nu een agenda is, Bullet Journal of ART Journal.
Ik hou ervan om iedereen te inspireren en Zoals Els los gaat in Engeland ga ik 3 dagen Belgie doen met Stamps an Cards.

Warme Groetjes, Bloemen Dieren rijk en de Planners.... ze zijn ingepakt en mijn demoplek in de grote stand is al klaar.... dus vroeg op pad.... zin in!

Deze krijgt z'n tv debuut.... heb meerdere mogen maken voor de uitzending en ons Planner Team heeft ook bijgedragen om heerlijk los te gaan..... met mooie voorbeelden, zijn jullie al benieuwd ?

Vroeg mijn bedje in,... even na 5.30 uur gaat mijn wekkertje om op pad te gaan naar de Zuider Buren.... tot laters allemaal....

2 opmerkingen:

carla zei

Anita samen met mijn zus hebben wij je mooie stand in Mechelen bezocht en
kregen we daar van jou een bijzondere goede uitleg over vanalles waar we naar informeerde.
Dank je wel, het was de moeite en hebben er vele mooie dingen gezien.
Ik hoop je volgend jaar daar terug te zien.
Nog heel veel succes met alles.
Ik geniet ondertussen verder van je blog, waar ik net volger van geworden ben.
Groetjes,
Carla

Bernadet zei

Oooh wat is dit gaaf Anita!!