maandag 9 september 2019

Bloemen pracht goed PLAN!

Bloemen Pracht, een goed PLAN!

Elizabeth Craft Designs Planner Lijn op 2 begin pagina's....
De 1ste stap.... je gaat het meemaken bij mijn Workshops/Crop's....
Iedere 3de zaterdag van de maand gaan we aan de slag in onze eigen planner...


21 December nog 5 plekjes en max 8 dus wees er op tijd bij om in de kerstsfeer te komen in je planner.... het word echt veelzijdig en super gaaf..... incl. koffie/thee/fris en een overheerlijke lunch.
Ook in 2020 gaan we door...... reserveren is al mogelijk bij Stamps and Cards!

Bloemen, ik hou er intens van en zo samen met de zon en mijn tuin, stempel ik ook graag de basis in mijn planner...... met oa de Penny Black stempels.... 
Dit is een van de vele opzet mogelijkheden  , bij de workshop/crop en demo's laat ik graag het totaal zien....... hoe je een week opzet maakt en vele mogelijkheden komen voorbij....

Tips..... inkleur mogelijkheden en creatieve inspiratie is volop aanwezig.
Gave techniekjes..... in overvloed in de juiste sfeer met een goed PLAN!