vrijdag 22 februari 2019

Hello, Expanding Mousse


Hello lieve mensen, hier een Warm Groetje die ik in de Expanding Mousse heb gezet.
Een zalig *goedje* wat ik graag mag promoten voor Craft Emotions by Nuvo



Uniek en stoere  uitstraling deze mousse van Nuvo en verkrijgbaar in 8 geweldig mooie kleuren.
De mogelijkheden ermee zijn breed en voor een ieder de uitdaging om ermee aan de slag te gaan want dit is zo te gek.....
In mijn demo's laat ik er graag meer over zien , en neem ik geweldig mooie inspiratie mee....
Kortom hier een Warm Groetje met mijn favoriete Wild Rose Studio Dog with heart. Die ik op Schut 225 heb gezet met mijn Tonic Studio Stamping Platform
In kleur gezet met Nuvo Water Colour Pencils Het neusje en de oogjes wat Nuvo Crystal Glaze gegeven en dat staat gelijk helder en spontaan...  
Tonic Studio Hello ook in de mousse.... 
Tonic Studio Charlottes Frame  is een stevige stans ook geschikt voor leer en karton.

Kortom totaal anders met de gaafste Nuvo's by Craft Emotions



1 opmerking:

Dora zei

Mooie creatie en mooi ingekleurd.